30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 32)
  • Q:
    Bijdrager
    paulthetall

Tiberian Sun + Firestorm gratis te downloaden!

Hallo, ik kon dit jullie niet onthouden. Ik heb het pas freeware gemaakte Tiberian Sun + Firestorm omgezet via wine naar de Mac. Geniet weer van deze gouden oude game op de Mac. Link naar de download sectie:

Bijdrager
    paulthetall

Laat even weten hoe die bij jullie werkt! alvast dank:)

Bijdrager
    KarelWillem

Moet je alleen nog even je link toevoegen.

Ik heb hem al bij MacFreak gezien, maar daar komt ook niet iedereen.:lol:

Je bericht bewerken doe je zo:

Bijdrager
    chatsmit

DOWNLOAD link please:-)

Bijdrager
    paulthetall

oops, ging niet bij knopje “url” had het wel ingevuld. http://www.paulthetall.com/pageID_10337269.html

Bijdrager
    KarelWillem

Of je beperkt je even tot je vorige topic?

Pc Game Onescapee omgezet naar Mac Gratis voor download

Om nu voor elke game weer een nieuw topic open te gooien.

Moderator
    Pete.Z

Leuk, ik wil de downloadlink wel hebben.

Bijdrager
    paulthetall

Zie de link die ik gegeven heb 2 posts hiervoor: http://www.paulthetall.com/pageID_10337269.html

Bijdrager
    chatsmit

Je bent toch niet aan het trollen he:-P

je link verwijst naar:

Voor deze game zou je me even moeten mailen, omdat het een 1.4 gigabyte bestand is, heb ik het laten hosten op http://www.filehosting.org (nette hosting site zonder reclame) maar daar word de link toegemaild. Voor de geinteresseerden kan ik dan de link gratis toe emailen:)

En via je email verwijs je weer terug hierheen..
    Dus begin ik me af te vragen; wil je ons niet van je spel onthouden zoals je in 1e topic aangaf, of wil je dat wij (en google!) je website onthouden?

Bijdrager
    paulthetall

? keb al 6 mensen de download link gemaild

Bijdrager
    chatsmit

Oh excuses, inderdaad, je download link zat in de spambox en in je persoonlijke email stond dat je de link al gestuurd had (ik dacht dat je daarmee dus dit topic verwees).

Bijdrager
    paulthetall

Bij filehosting moet ik het emailadres invullen waar het mailtje met de downloadlink naartoe moet. Dus heb ik je emailadres daarvoor nodig. Ik kon niks anders (zonder reclame) vinden die zulke grote bestanden hosten, vandaar de beetje omslachtige manier. De onescapee game is maar 176 MB dus die kan je bijna overal hosten met een regelrechte link zoals mediafire. Maar ja deze is 1.4 Gid. Tenzij je een betere hostingsite weet. Dan hoor ik dat natuurlijk graag.

Je vergeet mischien dat ik dit als hobby erbij doe, dus heb geen geld voor eigen hosting slots. Vandaar op deze manier. Excuus dat het bij deze game wat omslachtiger gaat.

Bijdrager
    chatsmit

http://www.dropbox.com is ook wel handig, gooi het in je publieke map en genereer een download link voor iedereen.
    Of http://www.wetransfer.com, ook een aanrader. Bedankt in iedergval alvast, en nogmaals mijn excuses voor de trol beschuldiging:-)

Bijdrager
    paulthetall

Dropbox is ook maar beperkt met zulke grote bestanden, Wetransfer is precies hetzelfde idee als filehosting (Emailadressen invullen) alleen bij filehosting mag het bestand “unlimited” zijn:)

Bijdrager
    deSpaanseRente

aha
    ik wil de downloadlink ook wel

Bijdrager
    paulthetall
    Bijdrager
    paulthetall

Voor degenen die het hebben gedownload. Ben ik erg benieuwd hoe het spel werkt op jullie mac. Alvast bednakt voor jullie reacties.

Bijdrager
    venco58

alles ging goed tot dat ik de muis bewoog, dan ging het beeld knipperen.
    Als ik de muis stopte, stopte het knipperen ook.
    Ben nu de laatste versie van XQuaetz aan het instaleren.
    Verhelpt dat het probleem?

Met veel groeten,
    Venco,

Bijdrager
    chatsmit

Ik heb het nog niet uitgebreid getest, maar hier alvast de eerste bevindingen:

– Spel lijkt goed te spelen, thanks!
    – Spel is eigenlijk te klein op scherm (te lage resolutie) en het is niet mogelijk deze te vergroten
    – Ik gebruik dual screen => alles wordt zwart en het spel toont zich in linker bovenhoek van mijn 2e scherm.
    – LAN optie reageert niet, erg jammer het juist een multiplayer game
    – Wanneer je spel afsluit zijn alle vensters die nog openstonden verticaal gehalveerd

Getest op Macbook Pro 15″ 2.16 core2duo, met ATI RadeonX1600, 128MB op dualscreen.

Bijdrager
    venco58

mijn scherm knippert nog steeds.
    Het vreemde is, enkel in het spel zelf.
    Mijn muis bewegen in de menu’s is totaal geen probleem.

met veel groeten,
    Venco.

Geblokkeerd
    Anoniem

Zeg, zit er in deze download dezelfde rootkit als in je andere download?

Toch wel handig, dat ClamXAV.

Bijdrager
    paulthetall

Zo zie je maar weer dat de werking van “wine” soms afhankelijk is van videokaart. En bij de een het dus soms beter doet dan bij de ander.

@chatsmit
    Heeft inderdaad vast temaken met met je duel scherm. Ik heb een 22 inch Macbook en Xquartz past de resolutie dan automatisch aan (full screen). Werkt dan bij mij prima.

@venco
    Heb je toevallig een Ati videokaart? Wat je kan doen is: rechtermuisknop op het programma –> pakketinhoud –> klik wineskin settings –> advanced –> Wineskintools –> regedit –> navigeer naar: hkey_current_user –> software –> Wine –> Direct3D –> klik rechtermuisknop kies “create string” met de naam: OffscreenRenderingMode (letterlijk overnemen inclusief hoofdletters) met als “value/inhoud” pbuffer (kleine letters) sluit dan de register editor af en start de game opnieuw, kijk even of het beter is.

Mocht probleem nog steeds zijn: open regeditor opnieuw en navigeer naar Direct3D en wijzig dan de string: RenderTargetLockmode naar disabled (inplaats van readtext). Hoop dat het lukt.

bednakt voor jullie reacties.

Link winehq voor deze game: http://appdb.winehq.org/objectManager.php?sClass=version&iId=296

Bijdrager
    chatsmit

Wow, 22 inch macbook?! Heb ik wat gemist?
    En cailin coilleach, je wil toch niet zeggen dat ik zojuist mijn eerste mac’virus’ heb geïnstalleerd?! Nou begin ik weer een trol te ruiken?!

Bijdrager
    paulthetall

Rootkit? Ik gebruik gewoon wineskin wat weer gebasseert is op wine, dat is een normaal programma. Dat clamXAV dat als rootkit ziet kan ik niks aan doen. Is gewoon veilig.

Bijdrager
    paulthetall

Oops lol bedoel Imac

Bijdrager
    paulthetall
    Bijdrager
    chatsmit

Ja het zal, maar uit ervaring van dit forum vertrouw ik meer op wat Cailin hier nog wat over te zeggen heeft.

Bijdrager
    paulthetall

http://www.macfreak.nl/forums/topic/20/744/tiberian-sun-+-firestorm-naar-mac-en-gratis-te-downloaden/

als dit je gerust stelt, was ik met ook met hem in conclaaf. Zie je de discussie hierover wat uitgebreider.

Bijdrager
    venco58

Mijn videokaart is: ATI Radeon HD 4850

Paul, ik begin ergens te komen.
    De eerste aanwijzing veranderde niets.
    Ik heb deze laten staan en toen het 2de er achteraan geprobeerd.
    Nu is het knipperen weg maar krijg ik ook de in game menu’s niet meer te zien.
    Ze zijn er schijnbaar wel want met wat klikken op gevoel kreeg ik de juiste knoppen ingedrukt om (in dit geval de skirmisch) te aborten.

Weet je trouwen dat als je C&C afsluit dat dan de meeste vensters van vorm veranderd zijn.
    ze zijn nog even breed maar korter.

Met veel groeten,
    Venco.

Bijdrager
    paulthetall

Hoi Venco, dat kan door de resolutiewijziging in de game. Als je in naar beelscherm resolutie opnieuw je monitor resolutie doet is het als het goed is weg. Ik heb in iedergeval dat probleem nog niet gezien. Wel bij andere games die ik getest heb.

Mooi in iedergeval dat je in iedergeval kan spelen.

Groetjes Paul

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 32)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.