17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    maxtje

ti-84 plus

Beste mensen,

Ik heb een ti-84 plus aangeschaft voor m’n schoolwerk, nu, tijdens de lessen wil ik wel eens een spelletje spelen op m’n toestel & ik heb ook wat apps nodig voor speciale rekensommen etc… Nu, ik heb 1 USB-kabel bij m’n toestel gekregen, dus ik plug 1 kant in m’n toestel en de andere in m’n iMac, maar ik denk dat m’n iMac het toestel niet kan vinden want bij apparaten staat hij niet in de lijst. Kan iemand mij helpen?

Bijdrager
    Hansi2124

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Topic hoort niet thuis in subforum One More Thing (wat alleen gebruikt dient te worden voor topics welke gaan over deze site, podcast of app van OMT). Daarom verplaatst naar dit subforum.[/mod]

Bijdrager
    johnkeates

Heb je de TI software geinstalleerd?

Bijdrager
    acvz

Heb je wel de software van ti gedownload voor de 84 plus?
    http://education.ti.com/calculators/downloads/US/Software/Detail?id=286

Bijdrager
    nk22

Je kan eigenlijk beter Office (€20) of Pages (€3,99) aanschaffen

Bijdrager
    RamonV

@nk22 jouw reacties slaan helemaal nergens op,

Bijdrager
    nk22

Niemand gebruikt TI! :sealed:

Bijdrager
    RamonV

@nk22 wat ben jij in hemelsnaam aan het doen? je spammt heel omt met reacties die nergens op slaan.

Bijdrager
    nk22

in hemelsnaam

Ik ben weg hier. Ik kan echt niet tegen mensen met grove taal

Bijdrager
    RamonV

als jij dat grove taal vind is het maar beter ook dat je weg gaat, het kan hier wel (een stuk) erger.

Bijdrager
    verwijderd-profiel

@nk Zou je aan mij kunnen uitleggen hoe je op een rekenmachine van Texas Instruments wèl spelletjes kunt zetten als je Office of Pages installeert?

Zou je me ook uit kunnen leggen hoe jij Office of Pages in de klas gebruikt om te rekenen en af-en-toe een spelletje op te spelen?

*facepalm*

Bijdrager
    Yggdrasil
    nk22 op 29 september 2012

Niemand gebruikt TI! :sealed:

Nee, alleen de miljoenen leerlingen die op school met dat grafisch rekentoestel moeten werken, oetlul.

Bijdrager
    MBPuser

:grin:

Bijdrager
    RamonV

pas op dat is grove taal, daar kan die niet tegen:lol:

Bijdrager
    Izieboy

Als je je rekentoestel aankoppelt voordat je de TI-software gedownload hebt dan kan dit voor problemen zorgen.

Bijdrager
    Yggdrasil

Inderdaad, dat staat zelfs op dat rode doosje waarin het schijfje zit (als ik het mij nog goed kan herinneren).

Bijdrager
    macmellow

Definitie van:
    “Oetlul ((vooral) in Nederland, vulgair, pejoratief)
    stommeling; klootzak; lul; met de nadruk op onhandigheid in enigszins milder gebruik ook: sufferd; eikel; droplul; kluns; lulhannes”

Mee eens dus!

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.