3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    yxs

Thunderbolt scherm probleem

Even zeggen dat dit mijn eerste post is hier, dus als ik niet in het juiste (sub)forum post, mijn excuses…

Goed, onlangs is in mijn macbook pro (model early 2011) een nieuw moederbord geplaatst, sindsdien snapt hij niet meer dat er een thunderbolt scherm aanhangt…
    Het werkt wel nadat ik het scherm uittrek en terug inplug, het is dus enkel die eerste keer na het opstarten of wanneer hij uit slaapstand komt.
    Op zich geen onoverkomelijk probleem, maar mijn macbook is altijd dicht en ligt onder het scherm (dat op een klein verhoogje staat), dus moet ik steeds alles van de macbook afkoppelen, hem er onderuit halen, opendoen tot het gewone scherm aangaat, en dan de thunderbolt aansluiten, etc etc… Vervelend dus.

Ongetwijfeld zijn er via google of via dit forum oplossingen te vinden, maar ik weet niet hoe ik deze kan vinden, ik vind vrijwel enkel threads over volledig kapotte schermen…

Iemand een idee waaraan dit kan liggen? Voor de herstelling deed ie het wel gewoon en herkende de mb meteen bij het opstarten al dat er een scherm aangesloten was.

Gr,

Yannick

Bijdrager
    Bertusmaximus

Hoi Yannick,

Ik zou gewoon contact opnemen met de reparateur van je macbook, wanneer je daar aangeeft dat je scherm het eerst wel deed en nu niet meer moeten ze daar maar een oplossing voor bedenken lijkt mij. Het hoort gewoon te werken.

Bijdrager
    yxs

Ik heb reeds contact opgenomen met de winkel, en ze willen hem gerust nog eens bekijken.
    Maar vorige keer was ik hem ook een maand kwijt, en zo lang kan ik ‘m nu niet missen tijdens school…
    Vandaar dat ik hoopte het zelf te kunnen oplossen op een of andere manier.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.