6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    RobMaas

Thunderbolt naar FW800 MacPro

Zou het mogelijk zijn een thunderbolt harddisk aan te sluiten met thunderbol-kabel op een andere tb-harddisk en vanuit daar een FW800 verbinding te maken met een MacPro (2009) die nog geen thunderbolt heeft?

Bijdrager
    Ree

je bedoelt:
    MacPro —(FW800)— HDD1 —(TB)— HDD2 ?
    .
    In theorie; ja, maar dat is geheel afhankelijk of die HDD1 de intelligentie heeft om het signaal van de ge-daisychainde harddisk te routeren naar firewire… Ik denk dat dit in de praktijk nooit zal gebeuren. Technisch gezien is het mogelijk, maar of dit ooit verder komt dan theorie, ben bang van niet.

Moderator
    Koen van Tongeren

Andersom kan het, maar van Thunderbolt naar FireWire… zou me verbazen als dat zou werken. Wie probeert ’t ff uit?

Bijdrager
    1984
    Koen op 08 mei 2012

Andersom kan het, maar van Thunderbolt naar FireWire… zou me verbazen als dat zou werken. Wie probeert \’t ff uit?

Veel FireWire schijven beschikken over een esata poort, en ik heb ergens gelezen dat er een Thunderbolt-hub voor esata-drives is.
    Maar verder lijkt het mij niet mogelijk wat de TS beschrijft, met Thunderbolt kun je (nog) niet zoveel.

Bijdrager
    Mich

Hmm, zou mij ook verbazen dat dit zou werken.

@koen als je mij al het materiaal cadeau doet wil ik dat met plezier testen.;)

Bijdrager
    RobApple

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.