2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    LucM

Thunderbolt Display overbodig, echter 2 dode pixels, repareren zinvol?

Pas geleden heb ik mijn hele Apple inboedel vernieuwd waardoor mijn geliefde Thunderbolt display vervangen is door een 4K monitor. Nu vind ik het zonde om de Thunderbolt Display te laten verstoffen en door de prijzen waarvoor deze nog steeds rond gaat op de tweedehands markt dacht ik bij mijzelf, waarom maak ik niet iemand anders ermee blij.

Deze enthousiasme was van korte duur toen ik mij bedacht dat mijn Thunderbolt Display twee dode pixels heeft, al een tijd overigens, maar ik ben er gewend aan geraakt doordat ze niet zozeer prominent in beeld zijn. Nu vraag ik mij af of het enigszins zinvol is om dit display te laten repareren? De prijs waarvoor ik dit scherm heb gekocht ligt redelijk gelijk aan de prijs waarvoor deze rond gaat, dus een reparatie mag logischerwijs niet bizar veel kosten. Vandaar dat ik mij afvraag of de waarde met twee dode pixels aanzienlijk lager ligt dan een display in topconditie.

Heeft iemand onlangs nog een Thunderbolt Display laten repareren of is iemand op de hoogte wat de bedragen hiervan ongeveer zijn? Of weet iemand ongeveer de waarde te schatten van een display die verder in topconditie is, maar met twee dode pixels?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    McPim

LCD vervangen €400 (voorbeeld). Wat ze nog opbrengen weet ik niet maar met een rondje Marktplaats krijg je wel een indruk. Eerst aanbieden met info over dode pixels en kijken wat de gek ervoor geeft? Kun je daarna het sommetje maken..

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.