6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Brombeer

Thunderbird: groepen uit contacten vissen

Onlangs van OSX 10.6 naar 10.8 gemigreerd. Geen halleluja.

Voorheen tikte ik de eerste letters van een groepsnaam uit mijn apple adresboek (dat heet nu contacten) in het thunderbird-ontvangersveld en voila, ieders adres verscheen.
    Dat lukt nu niet meer, ik moet nu ieders individuele naam intikken en dat maakt mij nors. En het zijn zulke aardige mensen.

Hoe zorg ik ervoor dat Thunderbird 31.3.0 weer met groepsnamen om kan gaan?

Bijdrager
    GoeieDag

Mac herstart? Bevoegdheden hesteld?
    Als je de groep oppakt en in het Aan veld sleept, lukt het dan wel?

Bijdrager
    Brombeer

Een herstart heeft gewerkt. (kon ik meteen iets anders doen) Thunderbird vult weer de groepsnaam aan en een testmail met groepsverzending heeft gewerkt. Al mijn alterego’s vragen zich nu af wat dat nu weer was.

Opstarten, zo simpel. Misschien was uit- en weer inloggen ook al voldoende geweest. Waarom denk ik daar niet aan op zo’n nachtelijk uur? Dank voor het wakker schudden, Goeiedag!

Al bedenk ik me net wel dat ik zo snel niet weet waar die permissies zitten.

Bijdrager
    Shmoo

Das gewoon de lees en schrijfrechten op de HD herstellen. Deze willen nog wel eens veranderen door software updates en toestanden.

Schijfhulpprogramma en dan waar je de HD kunt controleren staat ook bevoegdheden controleren/herstellen.

Bijdrager
    GoeieDag

Opgelost. Altijd fijn!(y)

Bijdrager
    Brombeer

Ook Shmoo bedankt. Prammen resetten klinkt zo plat. Als een bezopen boer Haverkamp die zijn zelfbeheersing verliest.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.