13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    ronybear

thuismap

ik heb een nieuwe thuismap aangemaakt en als ik mijn imac herstarte kwam er een scherm met daarop 2acounts
    heb ze alle 2 geprobeert maar ik kan nergens mijn wachtwoord invullen zodoende dat mijn mac niet verder opstart
    wat te doen?heb OSX lion opstaan

Bijdrager
    BlackMAC

en waar is de oude thuismap?
    Als je die nog hebt, de nieuwe verwijderen.
    Timemachine is hierbij dan erg makkelijk.

Bijdrager
    ronybear

ja maar eerst moet de imac opgestart krijgen.Als ik eerder de imac opstart kreeg ik een een venster waarbij ik moest inlog wachtwoord moest invullen en dat kna ik nu niet want als ik op mijn logo klik gebeurt er niets,zodoende start hij niet verder op;

Bijdrager
    BlackMAC

En opstarten met je installatie/herstel cd/dvd?

Bijdrager
    SunKeeper

Wat was je reden om überhaupt iets aan thuismappen te veranderen?

Bijdrager
    tarun

Klikken in het inlogscherm is conform de OS X standaard. Dus met de “knop” en niet op een willekeurige plaats van je touchpad.

Een alternatieve methode is de eerste letter van je account typen gevolgd door Enter.

Moderator
    Pete.Z

Even opletten waar je een onderwerp plaatst graag.
    Verplaatst naar de juiste plek.

Bijdrager
    ronybear

ik heb nu opnieuw opgetart met de instal cd erin maar blijft het zelfde grijze scherm van apple en daaronder logos en als ik erop klik krijg ik geen scherm voor wachtwoord in te typen. Of moet ik een toets in drukke bij het opstarten?

Bijdrager
    BlackMAC

C-toets ingedrukt houden

Bijdrager
    Mac Erger Je Niet

de C of de Alt toets

Bijdrager
    mowat

Een thuismap is echt best iets waar je afblijft.
    Ik begrijp trouwens niet goed waarom je daar iets mee doet , je standaard thuismap is toch nooit iets mis mee. En idem met de meeste submappen van de thuismap.

Bijdrager
    mackerjack

HOE heb je een nieuwe thuismap aangemaakt. en wat heb je gedaan met de oude.

Bijdrager
    mowat

Je hebt hetzelfde probleem een uurtje geleden nog eens in dit draadje gezet.

Opstart probleem

Dat is verwarrend voor de mensen die een antwoord willen geven.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.