4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    ggalfa

Thuisdeling kan niet worden geactiveerd (fout 5599)

Hoi,
    Vanavond van plan om even een filmpje te bekijken op de Apple TV (3), bleek hij de bibliotheek niet te kunnen vinden. Apple TV gereset, geen oplossing. Thuisdeling uit, thuisdeling aan; medling dat ie mijn account niet kon vinden.
    Naar de iMac: iTunes een keer uit en aan: thuisdeling inschakelen, foutmelding Thuisdeling kan niet worden geactiveerd (Fout 5599).
    Ik heb inmiddels van alles geprobeerd: alles (van iMac tot NAS tot routeer) uitgezet en weer aangezet, ik kan met mijn apple-if en ww de iTunes store binnen komen, ik heb zelfs het wachtwoord daar nog een keer veranderd, maar desondanks: zodra ik thuisdeling wil inschakelen krijg ik de hiervoor genoemde foutmelding.

Googlen op die foutmelding levert geen oplossing: er zijn (in Engelstalige fora) een paar gebruikrs die ‘m ook hebben gehad, maar nergens zie ik een andere oplossing dan ‘ zo in eens deed ie het weer’. Das fijn, maar bij mij helaas nog steeds niet, na een uur proberen.
    Iemand enig idee? Voor alle duidelijkheid: van OS tot app: de laatste versies, er staan geen updates klaar.

Bijdrager
    EdwinRoest

Hoi,

Ik vanavond hetzelfde probleem. Ook de foutmelding: Thuisdeling kan niet worden geactiveerd (fout 5599).

Ik heb een nieuwe pc met windows 8 en dus ook de laatste versie van ITunes.

Wat ik ook probeer, ik krijg het ook niet voor mekaar. De pc is gemachtigd en heb ook alle eerder machtigingen ingetrokken. Dat hielp ook niet.

Het ingegeven wachtwoord is voor 100% goed. Daar ligt het dus niet aan. Op internet is inderdaad geen duidelijke oplossing te vinden

Wie kan ons helpen?

Dank,

Edwin

Bijdrager
    Beech

Morgen is er weer een dag….

Bijdrager
    linovb

Probleem hier ook, bleek volgende dag opgelost. Nu alles via Thuisdeling verbonden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.