17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    Godsmack

Thread deleted

Zit ik lekker te posten in een thread over een nieuwe Nerderlandse iphone app is de thread opeens verdwenen..

Vaag..

Bijdrager
    Esquare

De brandweer al gebeld? :innocent:

Bijdrager
    Godsmack
    ”Esquare”

De brandweer al gebeld? :innocent:

uiteraard..

maar lijkt beetje op sencuur ofzo.. :?

Bijdrager
    Statenweg

Dat draadje was door de maker geopend ter promotie van zijn applicatie. Reclame maken is niet toegestaan in de community. Om deze reden is het draadje neem ik aan verwijderd. Pas dus op met woorden als sencuur.

Bijdrager
    iJoost

En verder is het hier de afspraak om dergelijke “problemen” met een moderator op te nemen. Die weten per slot van rekening waarom ze dat gedaan hebben.

Bijdrager
    Godsmack

ah ik ken die afspraken niet, vond het gewoon vaag..
    De thread was ineens pleite zonder enig opgaaf van reden, maar idd, ik neem aan dat het was omdat de thread starter zijn app aan het spammen was :lol:

Wel, jammer, was wel leuke thread verder..

Bijdrager
    Godsmack
    ”Statenweg”

Dat draadje was door de maker geopend ter promotie van zijn applicatie. Reclame maken is niet toegestaan in de community. Om deze reden is het draadje neem ik aan verwijderd. Pas dus op met woorden als sencuur.

mischien goed idee om het woord “sensuur” te censureren..

Geblokkeerd
    Anoniem

En censureer dan ook sencuur even:wink:

Bijdrager
    Лукас

sencuur, sensuur… Mensen knoop toch eens in je oren voor eens en altijd en vergeet het nooit weer: Censuur!:x

Bijdrager
    Godsmack

oja, loool :P

Bijdrager
    Godsmack
    ”Bor”

En censureer dan ook sencuur even:wink:

:lol:

Bijdrager
    iJoost
    ”Godsmack”

ah ik ken die afspraken niet

Geeft niet, je kunt ze alsnog even lezen dan weet je het voor de volgende keer:

http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=9347

Bijdrager
    Godsmack

thank you sir:-)

Bijdrager
    Statenweg

Ik nam natuurlijk de spelfout expres over van mijn bovenbuurman, dat lijkt me duidelijk :innocent:

Bijdrager
    God
    ”Statenweg”

Ik nam natuurlijk de spelfout expres over van mijn bovenbuurman, dat lijkt me duidelijk :innocent:

Laten we hier maar snel een slotje op doen, voor het echt fout gaat?:P

Bijdrager
    spacefreek

Hij is vast verplaatst door een modje..

Moderator
    Poezenbeest

Draadje is inderdaad verwijderd wegens het maken van reclame. De TS zal een privé-bericht hebben gehad van de betreffende moderator, maar de reden was inderdaad dat het schaamteloze spam voor een eigen app was.

Owja… en inderdaad kunnen dit soort zaken gewoon met een moderator/modje/moddereter opgenomen worden. Bij deze is het voorstel ook aangenomen om een slotje op deze topic te zetten, heeft verder geen zin om het hierover te hebben.

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.