12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    404

thomson 510 + airport express = meerdere computers?

kon je nou met die standaard (gratis) ethernetmodem van xs4all (dus niet multi-pc) in combinatie met airport express WEL met meerdere computers tegelijk internetten of niet?

Bijdrager
    mailmen

zekers

Bijdrager
    Meneer Guggenheimer

In principe wel al heeft het bij mij nooit gewerkt. (Modem was niet stuk) Heb een etech er aan gehangen en toe werkte het wel.

Maar een slotje is wel op zijn plaats want hier zijn eigenlijk alle antwoorden wel al op gegeven in verschillende andere discussies.

Bijdrager
    404

In principe wel al heeft het bij mij nooit gewerkt.

:D tja.. dat klinkt hoopvol. [/quote]

Bijdrager
    Stof
    ”Meneer

Maar een slotje is wel op zijn plaats want hier zijn eigenlijk alle antwoorden wel al op gegeven in verschillende andere discussies.

Nou nou, laten we niet te hard van stapel lopen met de slotjes. Vraag is gesteld, belangrijkste antwoord is gegeven, topic blijft open voor verdere discussie.:)

Bijdrager
    tricksel

Ik ben het wel eens met Guggenheimer; er zijn al zó veel draadjes over exact dit onderwerp… Maar goed…

Ja, het kan, zonder enkel probleem. Je moet er alleen wel voor zorgen dat je verbinding gedeeld wordt met de meerdere computers. Het hoe en wat kun je vinden via de zoekfunctie, in een van die andere vele draadjes hiherover :D

Bijdrager
    Meneer Guggenheimer

Ik wilde niet onaardig zijn maar er zijn al wel enorm veel discussies hier over!

Maar ik ken mijn plaats en ik moedig iedereen aan om er lekker over door te praten :D

Bijdrager
    Meneer Guggenheimer
    ”404″

In principe wel al heeft het bij mij nooit gewerkt.

:D tja.. dat klinkt hoopvol.

[/quote]

Maar bij iedereen @ macosx met dezelfde config. werkte het wel. Aardstralen heb ik de schuld er maar van gegeven. Met de Etech werkte het wel in een keer.

Dus ik denk dat het wel goed komt. Het zal niet aan je airport express liggen iedergeval!

Iemand nog een thomson 510 nodig?

Bijdrager
    tricksel
    ”Meneer

Iemand nog een thomson 510 nodig?

<heel-flauw-modus>Kun je ‘m gebruiken met meerdere computers?</heel-flauw-modus>

Bijdrager
    mailmen
    ”tricksel”

Kun je ‘m gebruiken met meerdere computers?

nee, niet dat ik weet.
    maar de 510 kan dat wel!

Bijdrager
    tricksel

@mailmen: ik geloof dat je de strekking van m’n grapje niet helemaal te pakken hebt…

Bijdrager
    mailmen

tuurlijk wel

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.