5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Beccie

“There is no server with that name on the network”

Misschien staat dit topic hier niet juist, maar dan zal hij wel verplaatst worden. Ik moet voor mijn opleiding een programma downloaden en dit dan ook openen. Ik heb het programma Firstclass gedownload, maar als ik het open zodat ik mijn inlognaam en wachtwoord kan invullen krijg ik deze reactie ‘Sorry, there is no FirstClass server with that name on the network. Check up your connection setup’.

Blijkbaar moet ik ergens iets in veranderen wat betreft Safari, ik weet alleen niet goed wat. Wie weet ik wat ik fout doe?

Bijdrager
    Pieterr

Welke versie van FirstClass client heb je gedownload (de laatste, v9.106) ?
    Heb je verder nog informatie gekregen wat je allemaal moet invullen tijdens de configuratie van de client?

Step 1
    To download the desired version, click the appropriate link in the table below based on your platform and language.

Step 2
    Once the installation is complete you will need to configure the client to connect to your local FirstClass Server. Please contact the help desk or IT department of your school or business for this information.

When the Login screen appears, simply enter your user ID and password and click Login.

Bijdrager
    Beccie

Okee, hier mag een slotje op het is me net gelukt.

Bijdrager
    Pieterr

Nu zijn we natuurlijk allemaal wel benieuwd hoe je dat nu opeens toch voor elkaar hebt gekregen…

Bijdrager
    Beccie

Er zat nog een menuutje in het inlogscherm verstopt, dat had ik de eerste keer wel gezien maar toen reageerde het heel traag (of ik had weinig geduld). In dat menu moet ik nog wat dingen invoeren zodat het programma contact zou zoeken met internet.

Ik ben al lang blij dat hij het doet.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.