11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    bobbyke

Themes installeren op mac met leopard 10,5

Met welk programma kan dit?

Met shapeshifter zou het gaan ls je lager hebt dan 10,5

Bijdrager
    pinkie

Kan niet.

Bijdrager
    MouseMighty

Welkom op het forum. Gezien deze vage vraag zou ik zeggen:Ga niet langs start, u ontvangt geen antwoord op de ongelooofelijke vage vraag. Wat wil je nou precies? Je systeem pimpen (icoontjes etc?)?

Bijdrager
    pinkie

Hij/zij wil themes installeren, wat is daar vaag aan?

Bijdrager
    bobbyke

echt ik stel toch een dorecte vraag

Bijdrager
    MouseMighty

[duidelijkheidsmodus]10.5 neem ik aan ipv 10.5 en “Met shapeshifter zou het gaan ls je lager hebt dan 10,5” Is zal dan wel als moeten zijn. Laat ik het dan niet hebben over het dorecte antwoord.:? [/duidelijkheidsmodus]

Als je zelf al weet dat het alleen gaat als je 10.4.xx draait. Dan stel je inderdaad een correcte doch overbodige vraag. Maar goed het antwoord was ook al gegeven. Kan niet.

Bijdrager
    Rinzwind

Nog even wachten op Fa├žade, zo gauw die af is kan je Leopard weer themes geven :D

Bijdrager
    ferryvi

wat is er mis met leopard theme dan?

Bijdrager
    pinkie
    ”ferryvi”

wat is er mis met leopard theme dan?

Waarom zou er iets mis mee zijn? Ik vind het ook wel eens leuk om een ander theme te installeren alleen maar voor het uiterlijk.

Bijdrager
    MouseMighty

En dit is niet genoeg? Ach de mooie tijden van Konfabulator, Rhapsody…herriner je deze nog nog nog…. :wink:

Bijdrager
    pinkie

Nee, dat is inderdaad niet genoeg. Een echt theme verandert het uiterlijk van systeem volledig en is niet beperkt tot iconen en een dock.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.