3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    bearwil

The Tube mist veel kanalen

Ik werk al tijden met EyeTV voor mijn Miglia TV Micro, maar omdat ik de beeldkwaliteit daarvan niet altijd perfect vind, heb ik The Tube gekocht, omdat dit beter met de TV Micro zou moeten matchen. Ik vind het beeld inderdaad beter, maar merk wel dat ik maar 16 kanalen tot mijn beschikking heb na de channel search, terwijl EyeTV er 23 weet te vinden. Ik mis onder meer Ned 2 en 3. EyeTV heeft bovendien de mogelijkheid om helemaal handmatig naar de frequentie te zoeken van een kanaal dat je nog mist en dat werkt perfect. Zo heb ik alle kanalen kunnen vinden die het analoge deel van mijn kabel aanbiedt. De manual van The Tube geeft geen oplossing voor een dergelijke zoekmogelijkheid en op de website vind je bij missing channels alleen dat dit ligt aan een slechte ontvangst, wat natuurlijk nonsens is want EyeTV vindt ze wel. Weet iemand hoe ik de missende zenders alsnog in The Tube krijg?

Bijdrager
    iDuck

Ik gebruik ook The Tube i.c.m. een TV Micro. Het is inderdaad vreemd dat je niet handmatig naar zenders kan zoeken. Met Import en Export vond ik ook geen mogelijkheid daartoe. Zo een een feature mag eigenlijk niet ontbreken.

Maar met het automatisch zoeken naar zenders vindt The Tube ze hier allemaal. En dat op een kamertje waar een 20 meter lange kabel naartoe ligt.

Misschien een optie om zo dicht bij de ‘kabel bron’ te laten zoeken naar zenders?

Bijdrager
    bearwil

Het wordt nog vreemder. Ik heb The Tube opnieuw laten zoeken en nu heb ik 23 kanalen, maar mis nog steeds Ned 2 en 3 en WDR3 en twee lokale zenders.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.