16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    maarten20

‘The Tiger RSS Screensaver’ maar dan voor XP

Hallo mensen,

Weet iemand een screensaver alla ‘the tiger RSS Screensaver’ maar dan voor Windows XP?

Bij voorbaat dank,

Maarten

Bijdrager
    Maced.2

vraag dat even hier : http://tweakers.net/

ik zou het niet weten :finderoud:

Bijdrager
    Nietzman
    Bijdrager
    maarten20
    ”Nietzman”

http://www.google.com/search?q=rss%20screensaver

Al gedaan, maar geen gevonden die aan de looks en leeks van de Tiger RSS voldeed.

Bijdrager
    GrizzDesign

Get a Macintosh ?

Geblokkeerd
    Anoniem

Inderdaad, ga Tweakers.net lastigvallen met je PC-vragen. Daar zijn wij hier niet van.

Bijdrager
    Falc

Lekker kortaf kunnen we weer reageren hier. Prachtig.

Aan de posts te zien van deze jongen zal hij hier vast wel vaker rond hangen en dus zeer waarschijnlijk wel een mac hebben of gehad hebben en zal op de een of andere manier genoodzaakt zijn om er een windows based PC bij te nemen.

Als je het niet weet hoef je niet perse te reageren. Je kan beter niet reageren in plaats van zo’n botte opmerking te plaatsen.

Bijdrager
    R-Flow
    ”Bor”

Inderdaad, ga Tweakers.net lastigvallen met je PC-vragen. Daar zijn wij hier niet van.

Je zult wel populair zijn als je in het echt ook mensen zo aanspreekt.:wink:

Maar eerlijk is eerlijk, deze vraagt heeft eigenlijk niks met Mac OS X te maken. Je zult denk ik eerder succes hebben op een forum voor Windows gebruikers.

Bijdrager
    Pieterr
    Bijdrager
    maarten20
    ”Falc”

Lekker kortaf kunnen we weer reageren hier. Prachtig.

Aan de posts te zien van deze jongen zal hij hier vast wel vaker rond hangen en dus zeer waarschijnlijk wel een mac hebben of gehad hebben en zal op de een of andere manier genoodzaakt zijn om er een windows based PC bij te nemen.

Als je het niet weet hoef je niet perse te reageren. Je kan beter niet reageren in plaats van zo’n botte opmerking te plaatsen.

Heerlijk om afgebekt te worden door 15-jarige ‘koorkutten’ en inderdaad ik ben een diehard Maccer. Maar om elkaar van het kastje naar de muur te sturen lijkt mij geen goeie, wij zijn hier toch immers om elkaar te helpen.

Om te beginnen, vanwaar mijn vraag. Wij hebben in de hal op het werk een groot plasma hangen als presentatiescherm. En het leek mij leuk om een ‘rss feed screensaver’ daarom te laten draaien. Ene de mooiste rss screensaver die ik ken is die van apple;) wie kan mijn helpen:P

Het pc forum heeft geen oplossing voor mij kunnen bieden, of zouden pc gebruikers geen smaak hebben? (Tja sommige mac gebruikers hebben schijnbaar ook geen smaak/fatsoen zijn de reacties op mijn ‘legetieme’ vraag :P)

Bijdrager
    R-Flow

Is dit toevallig iets? http://rsssaver.com/

Ik kan er niet echt achter komen of er mooie animaties inzitten of niet.

Bijdrager
    maarten20

Die heb ik ook gevonden. Kwaliteit valt er tegen!

Bijdrager
    R-Flow
    ”maarten20″

Die heb ik ook gevallen. Kwaliteit valt er tegen!

Lijkt mij dat je sowieso je standaarden zult moeten verlagen als je per se een Windows versie zoekt. Maar goed, een betere kan ik in ieder geval niet vinden!

Bijdrager
    GrizzDesign
    ”maarten20″
    ”Falc”

L…

Heerlijk om afgebekt te worden door 15-jarige ‘koorkutten’ en inderdaad ik ben een diehard Maccer.

Ik voel me niet aangesproken door het “15-jarige koorkutten”-label, maar toch vind ik het uiterst ongepast om een dergelijke opmerking hier te plaatsen. Van de pakweg 7 reacties, was er welgeteld 1 van een persoon met een leeftijd van 15 jaar.

En dan te bedenken dat deze persoon (no effense, Bor) absoluut niet degene was die een dergelijke statement introduceerde in dit topic. Hij toonde slechts dat hij het er mee eens was, en zou waarschijnlijk nooit een dergelijk bericht hier hebben geintroduceerd.

Maar afgezien van het feit of Bor wel of niet zo’n soort persoon is, blijft het een onterechte statement. (“allen over 1 kam scheren”, zou kunnen worden toegepast. Ook “schapen met bokken verdelen” zou toepasselijk klinken).

Grtz,
    Grizz

Bijdrager
    sven-
    ”R-Flow”
    ”Bor”

Je zult wel populair zijn als je in het echt ook mensen zo aanspreekt.:wink:

Zulke mensen doen zich vaak op fora heel anders voor dan dat ze in het echt zijn. Beetje vreemd, want ondanks dat men je gezicht niet ziet, gelden er nog steeds normen en waarden.

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik vind het gewoon irritant, ik ga toch ookniet in het hardware forum vragen hoe ik mijn band moet verwisselen?

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.