9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    rosa92

The Sims

[size=9:2c587b7916]Heeft iemand voor een prikkie voor mij the sims livin large en/of the sims unleashed voor de mac?
    Of weet iemand waar ze nog los verkrijgbaar zijn?
    [/size:2c587b7916]

Bijdrager
    Nikita

Voor een prikkie zeker niet niet. Hooguit via Marktplaats. Of andere dingen op internet waarbij ik je officieel niet mag helpen…

Geblokkeerd
    Anoniem

Officieel mag je hier niet adverteren, maar volgens mij heeft iCentre (kotsnaam btw) hem…

En waarom moeten die letters zo klein en lelijk?

Bijdrager
    macmickey2

Nee Bor is een lekkere naam :baby:
    De TS adverteert niet, hij vraagt om software…zeur niet zo man! :x

Bijdrager
    Tjeerd

Ga is al z’n posts nalezen, je schrikt er echt van waar die op let. Beetje ‘modkontlikker’?

Bijdrager
    Welles
    ”macmickey2″

Nee Bor is een lekkere naam :baby:
    De TS adverteert niet, hij vraagt om software…zeur niet zo man! :x

Eeehm.. volgens mij beweert Bor ook helemaal niet dat TS adverteert, maar dekt ie zichzelf even in voor hij zelf de naam van een leverancier noemt…

Bijdrager
    macmickey2

Misleid door een misplaatste komma. Zo zie je maar weer…blijft het feit wel dat hij zeurt.:P

Bijdrager
    rosa92

[size=9:fcd6990a31]ik geloof niet dat dit is waar ik om vroeg!? Jullie gaan off-topic…[/b][/size:fcd6990a31]

Bijdrager
    Yaris

Rosa92, je mag hier geen artikelen te koop vragen.

”De

MacOSX.nl is geen verkoop of vraag- en aanbodsite. We verzoeken jullie dan ook geen hard- of software via de forums in de verkoop te zetten. Hetzelfde geldt vanzelfsprekend voor te koop vragen van artikelen.

Kijk eens op eBay, Marktplaats enz. of plaats daar zelf een advertentie.

En betreffende je lettertype heeft Bor gelijk. Gebruik het standaard lettertype van dit forum, dat leest veel gemakkelijker.

Omdat je vraag een overtreding is van bovengenoemde forumregel gaat dit draadje op slot.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.