12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    smandersloot

The Sims 2 op MacBook

Hoi,

Heeft iemand ervaring met The Sims 2 op een MacBook? Loopt dat een beetje? De MacBook heeft natuurlijk niet zo’n bijzonder goeie grafische kaart..

Bijdrager
    MrPapple

hehe, ik wou deze vraag ook net stellen, maar ik heb nog een bijvraagje: zou ik op de nieuwe MacBook de PPC versie kunnen draaien?

Bijdrager
    Julius de Vries
    ”MrSharky”

hehe, ik wou deze vraag ook net stellen, maar ik heb nog een bijvraagje: zou ik op de nieuwe MacBook de PPC versie kunnen draaien?

Er is al een update geweest zodat je hem ook op Intel kan draaien, dus dat lijkt me geen probleem.

En dit zijn de System Requirements:

Operating System: Mac OS X 10.3.8 or later
    CPU Processor: PowerPC G4/G5
    CPU Speed: 1.2GHz or faster
    Memory: 256 MB or higher
    Hard Disk Space: 3GB free disk space
    Video Card (ATI): Radeon 9000 or better
    Video Card (NVidia): GeForce FX5200 or better
    Video Memory (VRam): 32 MB or higher
    Media Required: DVD Drive

dus ik denk dat het best draait op je MacBook.

Bijdrager
    Nikita

In elk geval niet via Rosetta. Maar de processor kan de tekortkomingen van de videokaart wel aardig opvangen heb ik begrepen… Anders via BootCamp en XP.

Bijdrager
    Robink

Volgens mij ben ik hier toch een toppic begonnen over mijn ervaring met de sims 2 op de MBP

Bijdrager
    MrPapple
    ”Robink”

Volgens mij ben ik hier toch een toppic begonnen over mijn ervaring met de sims 2 op de MBP

bij mij gaat het over de MacBook…

Bijdrager
    Nikita
    ”Robink”

De MacBook is niet de MacBook Pro.

Bijdrager
    Robink

Maar volgens mij werken ze alle twee met Intel? En daar ligt het probleem. En als hij op de MBP niet goed werkt, dan werkt hij op een MB ook niet goed.

Bijdrager
    Julius de Vries
    Bijdrager
    Robink

Yup, en met intel loopt de update die je moet instaleren (de Patch) vast dus dan schiet je er niet veel mee op. En zonder die update is het spel mega traag.

Bijdrager
    Julius de Vries
    ”Robink”

Yup, en met intel loopt de update die je moet instaleren (de Patch) vast dus dan schiet je er niet veel mee op. En zonder die update is het spel mega traag.

Loopt ie altijd vast? Bij iedereen?

Bijdrager
    Robink

Volgens de mensen van EA Games waren er al meerdere klachten over geweest. En ik heb hier nog niemand gehoord waarbij hij het wel deed op een intel mac.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.