4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    imacG5 20…

the missing Sync PRobleem!

Ik heb ‘the missing sync” aangescaft. Dit programma zorgt voor synchronisatie van mijn pocket pc en mijn mac. Op mijn powerbook heb ik hem uiteindelijk kunnen installeren, maar mijn imac doet moeilijk. Er wordt aangegeven dat er nog resten van pocket mac pro op de imac staan en dat daardoor de installatie niet door kan gaan…
    Toch heb ik alles wat maar met pocket mac pro te maken is volledig verwijderd van eht systeem….

Hoe kan dit en wat nu ??
    Ik wordt er gek van, heb ik endelijk iets aangeschaft om te syncen en nu werkt het nog niet..

HELLUP

Bijdrager
    vriesela

Had ik onlangs ook met mijn Palm. Er bleken nog resten op de mac te staan, ofschoon ik meende alles te hebben verwijderd. Ik heb toen gezocht op ‘hotsync’ en ‘sync’, en dat bleken de boosdoeners te zijn. Hoe dat bij de pocketpc zit, weet ik niet, maar misschien is dat iets dergelijks.
    Eventueel kun je je vraag ook stellen op http://www.pocketpcclub.nl/

Bijdrager
    Jurriaan

ook wij hebben missing sync aangeschaft.
    het programma werkt maar syncen, nope niks nada.
    Niet op een ibook met ipag 2210 en niet op een imac met orange spv m500.

Inmiddels al meerdere keren de fabrikant gemaild, die mailt netjes terug steeds met nieuwe oplossingen, maar helaas zonder resultaat. ik heb zels al een beta versie ontvangen van missing sync 2.0.1 maar helaas ook dat helpt niet.

(waarom ik in godsnaam 40euro betaald heb voor software die niet werkt…Dit vraagt om het illegaal downloaden van software. Dan weet je dat je geen support hebt want wat heb je aan support als die geen afdoende oplossing hebben…)

Bijdrager
    reddog

Ik heb de software 14 dagen als demo gebruikt en dat lijkt me verstandiger dan gelijk dokken. Ik heb op mijn Powermac G5 een redelijk goed resultaat gez

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.