12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

The 7th Guest

Alleen vandaag gratis in de MAS en iOS store. Sla je slag!

Bijdrager
    SunKeeper

Wat is het precies? Link?

Leuk nieuw topic, maar schrijf er dan ten minste bij wat het ongeveer is.:wink:

Inactief
    Anoniem
    Bijdrager
    TheBigZ

Thanks voor de tip!

“Close, but no cigar!”

@Vinnie: Wat het is: nostalgie!

Bijdrager
    mowat

@Koen,
    is dat enkel voor iPad (iOS) of ook een versie voor de iMac (OSX).
    Ik heb het spel en het vervolg , The 11th hour ,talloze malen gespeeld in de jaren 1993 of zoiets.
    Ik zou het ook wel eens op de iMac willen proberen.
    Mijn icoon is trouwens dat van The 7th guest zoals je ziet.

Bijdrager
    verwijderd-profiel

@Mowat Ja hij is er ook voor OS X

Bijdrager
    mowat

Bedankt JeroenJK,

Ik heb hem juist opgehaald . Dat stuk nostalgie is me die bij 1 GB wel waard.
    Hopelijk doen ze dat nog eens over met The 11 hour.

Bijdrager
    verwijderd-profiel

mijne is ook net klaar!

Inactief
    Anoniem
    mowat op 01 mei 2012

is dat enkel voor iPad (iOS) of ook een versie voor de iMac (OSX).

Uhmm, heb je mijn post gelezen?:wink:

Bijdrager
    csteelooper

Cool spel. Had vanmiddag al gezien dat ze gratis waren en heb ze meteen voor alle devices gedownload. Bij iOS had de developer alleen wel mogen zorgen dat de App zich afsluit (c.q. dat je teruggaat naar je springboard) als je op Farewell klikt. Want nu is het wel erg vreemd dat je in feite uit de App geknikkerd wordt en dan meteen weer terug in het hoofdmenu terecht komt. Nu weet ik wel dat het developers (nog) niet is toegestaan om een echte afsluiting te forceren (lees: de App is ook uit de App Switcher) maar men mag de gebruiker wel terugbrengen naar het springboard…
    Verder wel jammer dat je (voor zowel iOS als Mac OS X) niet ervoor kunt kiezen de filmpjes over te slaan (dmv muisklik c.q. aanraken scherm). Want dat kon in DOS (origineel) wel.

Buiten dit alles ERG GOED spel en echt effing gaaf dat het uitgebracht is. Wist helemaal niet dat het voor Mac noch voor iOS bestond, dus het is erg leuk dat ik het nu ook nog eens gratis heb. Het spel is trouwens wel aardig wat sneller op mijn Mac dan op mijn oude windows/dos-systeem. Daar draait-ie namelijk ook nog vrolijk op.

Bijdrager
    SMac

Was een superspel idd!!

Zoveel grappige uitspraken ook… hoe waren ze ook alweer…

“lots of intermarriages in your family? Stupid!”

Bijdrager
    mowat

SMac , en de uitspraak “you don’t have to be crazy to play here , but it helps” en de “spooklach”. Die 2 gebruikte ik zelfs als opstartgeluid op de windows pc.
    Geweldig. En de muziek. Nadat ik het spel , enfin de 2 spellen , draaide in 1993 heb ik jaren moeten zoekn om ook de muziek te vinden op CD , want ik wist dat die bestond. Uiteindelijk in Duitsland de CD met de 28 tracks uit the 7th guest en the 11 hour gevonden , van The Fat Man and Team Fat. Tracks als Skeletons in my closet , Mr. Death , Dolls of doom ,Coffin dance enz.
    Ik draai alles ook nog wel eens op mijn windows en ook op mijn iMac via dosbox , maar het hele vervelende is dat je heel de tijd , bijna van kamer tot kamer , CD’s moet wisselen. (bij het ene 2 , bij het andere 4 CD’s).
    En werkt zaphod beeblebrox nog ?
    Ik lees ook af en toe nog de 2 uitgebreide handleidingen van DeMaria , leest als een thriller , vooral het tweede deel waarin men men echte acteurs in het spel werkt.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.