10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    iPod Jimmy

Textpattern hulp

Hoe kan ik met textpattern meerdere pagina’s maken, en daar dan naar linken op mijn pasispagina dmv ul en li? Hoop dat iemand me kan helpen

Bijdrager
    chocolate

Wat bedoel je daar nou mee ? Je wil je pagina includen zodat je niet telkens altijd de code moet copy pasten ?

Bijdrager
    AppleFlap
    ”Flavio”

Wat bedoel je daar nou mee ? Je wil je pagina includen zodat je niet telkens altijd de code moet copy pasten ?

Nee, hij wil met het Content Management Systeem Textpattern een nieuwe pagina aanmaken. Jij hebt het over iets heel anders.

Ontopic:
    Er moet in textpattern toch een functie zijn nieuwe pagina’s aan te maken? Nou ja, volgens mij heeft Konijn er ervaring mee want zijn sites draaien immers op textpattern.

Succes in ieder geval:)

Bijdrager
    kaydie
    Bijdrager
    iPod Jimmy
    ”kaydie”

http://textpattern.org/tutorials?pg=6

En welke moet ik dan hebben?

En ik heb konijn trouwens even gepbt met mijn vraag:D

Bijdrager
    iPod Jimmy
    ”Flavio”

Hmm… Nee, ik bedoel meer dat ik pagina’s automatisch moet laten includen. Ik kan ook een module aan maken en daar dan die links in zetten en dan include ie ze in alle pagina’s, maar hoe maak ik nieuwe pagina’s in het algemeen aan dan? Vraag me af hoe jullie dat doen.

Bijdrager
    Benji07

http://forum.textpattern.com/

Mischien kunnen ze je daar helpen.

Bijdrager
    freshface

Maak een form aan:

<txp:if_article_list>
    <txp:older>PREVIOUS</txp:older>
    <txp:newer>NEXT</txp:newer>
    </txp:if_article_list>

En dan zet je een limit op je articles.

Bijdrager
    iPod Jimmy

Maar is dat niet meer artikelen en niet de paginas? Zoals about, weblog bla bla bla.

Bijdrager
    iPod Jimmy

Oke ik ben erachter gekomen dat je het via secties moet doen. Maar nu heb ik deze [code:1:95575d6ceb]<h1><txp:title /></h1>
    <h2><txp:posted /></h2>
    <txp:body />[/code:1:95575d6ceb]

Maar ik kan niet schrijven, althans het komt daar niet in. En ik vroeg me af hoe ik meerdere articelen op mijn pagina/sectie krijg.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.