9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    iJos

Teufel THX of toch Bose met ATV?

Mooi wel die Teufel THX uit de topbanner. Of toch Bose Wave met Apple TV?
    Ik wil graag zo mijn oude audio naar de kringloop kunnen brengen. gr. Jos
    PS: Die reclame is zo heel OK. Valt op én zit niet in de weg.

Bijdrager
    ramrod

Ik heb zelf een Teufel 2.1 set en ben er zeer tevreden over , bij Bose betaal je vaak veel te veel voor het gebodene ivm goede marketing .

Bijdrager
    Scrooge McDuck

Ik zou voor Teufel gaan, krijg je er ook nog een THX garantie bij. Alhoewel Bose zeker niet slecht is, ligt de prijs vaak te hoog voor wat het is.

Bijdrager
    Jurien73

Als we Bose kopen kopen we vooral naam kijk maar eens naar de merken als B&W, Denon, JBL, AKG en Harman Kardon.

In dit rijd je past naar mij mening Teufel ook in. Met namen als je film’s wil kijken is dat THX mooi dat was oorspronkelijk bedoelt voor de bioscopen.
    Die merken zijn een paar naar mijn mening de beste van de wereld.

Bijdrager
    Jurien73 op 22 april 2013

… Als we Bose kopen kopen we vooral naam…

Dat vind jij! Ik ben zeer tevreden over mijn Bose C5! Misschien niet helemaal het 5.1 geluid zoals belooft, maar super helder!

… In dit rijd je past…

Ik moest serieus 3 keer lezen wat hier stond haha!

Bijdrager
    iMad

Wil je deze alleen maar gebruiken voor het afspelen van films, dan is het geen probleem.
    Wil je naar muziek luisteren en ook gebruiken voor films, zou ik toch eens gaan luisteren bij een erkende Hifi zaak.
    Ga niet naar een Bose zaak, waar ze alleen Bose hebben.
    Zeker als je wilt luisteren naar verschillende soorten muziek, moet je er de tijd voor nemen en ga een middag in een Hifi zaak luisteren wat ze daar aanbieden.
    Bose is niet slecht, maar er is wel heel veel betere hifi apparatuur voor een betere prijs.

Bijdrager
    Jurien73

@MartijnH

klopt ik vind persoonlijk dat als je Bose koopt dat je dan vooral naam koopt, Dit wil niet zeggen dat het een heel slecht merk is maar er zijn beterde. En niets is persoonlijker dan geluid.

en dat laatste ik heb egt Dyslexie

Inactief
    Anoniem

Met namen als je film’s wil kijken is dat THX mooi dat was oorspronkelijk bedoelt voor de bioscopen.

Heb jij toevallig meegewerkt aan het koningslied?

Bijdrager
    Jurien73

ha ha nee was ook niet zon eer om voor hun een lied te mogen maken.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.