5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Ricko

Tethering

hoi

Binnenkort wil ik de iPad 2 kopen.
    Ik twijfel enkel nog een beetje over de versie: met 3G of zonder.

Ik heb een iPhone 4, dus tethering is mogelijk. Ik heb een Proximus-abonnement, dus het wordt ondersteund.

Ik stel me enkel de vraag of dit:
    * een grote impact heeft op de batterijduur van beide apparaten;
    * is de verbinding stabiel? Of werkt de simkaart in de iPad rechtstreeks net iets vlotter?
    * is er een risico? Zou het kunnen dat Apple bij een volgende IOS-update toch maar tethering opnieuw onmogelijk maakt? Heeft Jobs hier iets over gezegd bij de launch?

Is er een ervaringsdeskundige? Ideeën?

alvast bedankt
    Ricko

Bijdrager
    kosters.mathijs

Ik heb geen ervaring met de tethering op de iPhone 4, wel met tethering in het algemeen .

Ik heb het internet vanaf mijn android toestel gethethered en dat was zeer stabiel….
    De snelheid was gelijk aan die op het toestel zelf.

Moderator
    Rivanov

Het heeft een grote impact op de batterijduur van je iPhone.

Bijdrager
    Chorro

Apple zal het niet uit het iOS halen, het is namelijk iets waar Apple graag aan meewerkt. De vraag is alleen of Proximus het voor eeuwig toestaat, of dat zij met een update komen waardoor het onmogelijk wordt.

Bijdrager
    Xcode

Heb vanmiddag even de nieuwe Personal Hotspot functie gebruikt via Wi-Fi… en dat ging prima. De verbinding tussen iPhone en Mac was zeer stabiel, dus dat zal niet anders zijn met een iPhone en iPad. Wat snelheid betreft: dat is vooral afhankelijk van hoe het bereik is.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.