8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Es

testen op PC mbv Browsercam

Hallo!
    Als ik sites maak test ik ze altijd tijdens en na afloop in Browsercam.com. Dat is prima maar daar krijg je natuurlijk gewoon een schermafbeelding te zien.
    Maar nu wil ik eigenlijk zien hoe en of een CSS-dropdown menu werkt op de PC-browsers. Heeft iemand een idee of en zo ja, waar dit kan (online)? Of moet ik een PC aanschaffen… :bigsmile:

Bijdrager
    Nikita

Virtual PC? Moet je wel een Windows cdtje hebben… Maar allebei zijn ook op minder legale wijze te verkrijgen (zelf zoeken, mag je niet helpen:P )

Bijdrager
    kontheur
    ”Es”

Of moet ik een PC aanschaffen… :bigsmile:

Of BOOTCAMP! :wink:

Bijdrager
    Nikita
    ”kontheur”
    ”Es”

Of moet ik een PC aanschaffen… :bigsmile:

Of BOOTCAMP! :wink:

Moet ‘ie wel een Intel hebben he:)

Bijdrager
    rrrichie

voor een paar honderd euri kan je ook een kleine pc of tweedehands laptoppie kopen.

Bijdrager
    Es
    ”rrrichie”

voor een paar honderd euri kan je ook een kleine pc of tweedehands laptoppie kopen.

Dat is een fantastische tip! :)
    Sorry, flauw. Maar dat wil ik dus niet. Ik hoopte op een online tool, al kon ik me er eigenlijk ook geen voorstelling van maken hoe zoiets dan zou moeten werken. Maar men vliegt ook naar de maan dus ik dacht…

Bijdrager
    iBert
    ”Es”
    ”rrrichie”

Dat is een fantastische tip! :)
    Sorry, flauw. Maar dat wil ik dus niet. Ik hoopte op een online tool, al kon ik me er eigenlijk ook geen voorstelling van maken hoe zoiets dan zou moeten werken. Maar men vliegt ook naar de maan dus ik dacht…

Zeg nooit nooit, maar het zal niet snel gebeuren dat men een online tool kan bouwen die het gedrag en de werking van IE/Windows kan nabootsen, daar is een browser veel te complex voor. Zelfs met Bootcamp, als je al een Intel Mac hebt, moet je nog herstarten, wat niet echt praktisch is. Ik zie mezelf niet voortdurend herstarten voor te testen.

De tip van rrrichie is de meest praktische oplossing. Een goedkope tweedehands pc laptop die je naast je werktoestel zet, en waarop je onmiddelijk kan testen. Simple as that.

Geblokkeerd
    Geanonimiseerde gebruiker

Of als je een Intel Mac hebt met parallels. Werkt goed. Heb ik ook mee getest voor mijn site,

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.