30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 31)
  • Q:
    Bijdrager
    ramrod

Test , IPhone 5 langsaamste van alle smartphones

Lees op deze link dat de IPhone 5 rete traag is vergeleken met de andere nieuwe smartphones

http://www.trouw.nl/tr/nl/5133/Media-technologie/article/detail/3465014/2013/06/25/iPhone-5-een-van-de-langzaamste-smartphones.dhtml

Bijdrager
    Rickje

Heb het ook gelezen.
    Ik lig er niet wakker van, het maakt mij niet uit. De iPhone is namelijk zowel hardware als software door Apple gebouwd en qua bediening/praktisch gebruik merk je absoluut niet dat ie langzaam of langzamer is dan andere telefoons, nee, de iPhone is qua praktisch gebruik volgens mij een van de snelste. Dat er een mindere chip or processor in zit is puur cijfertjes kijken, indien er een goed en efficient werkend systeem op hebt staan is een ‘geweldige’ processor overbodig.

Tot zover mijn mening. Ferarri met een slechte uitlaat presteert misschien net zo goed als een Toyota Carolla met wél goede uitlaat;) (Bedenk maar wat geks:P )

Bijdrager
    mollie319

En hoeveel is er betaald om die virusbak van Android te laten winnen?
    Deze test zegt iets heel anders namelijk
    Allemaal suggestief en buiten dat, laat ze eerst maar eens fatsoenlijke software maken bij Guugel.

Bijdrager
    NeXT

Rete traag? Met wat? Als je video gaat bewerken? Beetje triest als je met de iPhone5 niet uit de voeten zou kunnen qua snelheid.

En vergeet niet dat de iPhone5 al bijna een jaar oud is. Wacht even op de 5s en ga dan nog eens de specs vergelijken. Dan nog, een goede OS behoeft geen supersnelle hardware. Dit in tegenstelling tot een hoop Android toestellen.

En aangezien Trouw niet aan bronvermeldingen doet: Daily Mail

Bijdrager
    rdesign

‘Minst snelle’ kunnen ze het beter noemen. Langzaam is ‘ie zeker niet. En, lekker een smartphone van bijna een jaar oud vergelijken met de laatste Galaxy Stront 4. Als werknemer van ‘Which’ mag je jezelf nu ook niet echt serieus meer nemen.

Bijdrager
    poing

Al is ie niet rete traag volgens jullie dan is ie nog altijd rete duur;)

Inactief
    Anoniem

oh, mijn god. deze telefoon is de beste die ik ooit heb gezien. meest populair in de wereld. veel beter dan die van jou, zie je: http://ltp.me/2k

Bijdrager
    tarun

@haoya: SPAM

On topic: zegt weinig, zo’n test. Wat meer zegt is dat iOS-gebruikers veel meer browsen dan gebruikers met Android. Blijkbaar is die “traagheid” geen probleem om veel te internetten, terwijl die “snelle” apparaten weinig gebruikt worden.

Bijdrager
    Xcode

Het grappige is, de hele beleving van Android smartphones is een stuk trager dan iOS. Dus weet niet hoe ze het gemeten hebben, maar ik ben vrij tevreden over de snelheid van mijn iPhone 5.

Inactief
    Anoniem

Voor mij maakt dat niet uit want ik praat langzaam.:D

Geblokkeerd
    Anoniem

Wat een sensatie titel weer, zou zo NU.nl kunnen zijn. Een betere kop zou zijn: “Nieuwe generatie smartphones sneller dan de vorige”.

Bijdrager
    RamonV

Een schrijver die de oeroude Xperia lijn Experia noemt is dan ook niet bijzonder slim,

Bijdrager
    Chorro

Ik word altijd zo moe van die aandachtsgeile mensen die net uitgekomen toestellen gaan vergelijken met Apple-apparatuur van minstens 8 maanden oud en dan van de daken schreeuwen dat Apple zulk traag spul levert. Het feit dat de concurrent 8 maanden op z’n minst nodig heeft om een toestel te maken die sneller is dan die van Apple, houden ze hun mond over.

Een Samsunggeval van nu van zo’n 150 euro is hoogst waarschijnlijk ook sneller dan de iPhone 3G en misschien wel 3GS, heel schokkend hoe Apple zulk slecht spul durft te leveren en fantastisch dat Samsung zo innovatief en slim is.

Moderator
    Raymon Mens

Negatief Apple-nieuws scoort nu eenmaal goed;)

Bijdrager
    Douwie

Ik geloof helemaal niet dat ze dat getest hebben, maar gewoon naar de specs gekeken hebben!
    Als ik zo eens het opstarten van Temple Run 2, Bike Race, Asphalt 7 of wat dan ook bekijk, dan kan de iPhone 5 al die andere smartphones zo bij houden als die niet sneller is.
    Daarnaast zijn de graphics van die andere smartphones ook nooit zo mooi als die de A6 chip levert.
    Ik heb ook het idee dat iemand ze inderdaad omgekocht heeft..

Bijdrager
    johnkeates

Ik denk dat het niet heel veel uitmaakt wat een of andere schrijver vind.

Het gaat er om dat je een appraat hebt dat doet wat jij als gebruiker wil doen, en dat je het geld er voor wil betalen.

Als je als gebruiker niks wil doen, behalve bellen, dan koop je een nokia 1616 van 20 euro.
    Als je als gebruiker een naadloos systeem wil dat elke dag voor je klaar staat, dan koop je een iPhone.

Bijdrager
    Raddie

De spellingcontrole op de iPhone behoeft blijkbaar nog wel een update: langsaamste!

Bijdrager
    Pivni Pes

Wat een klote telefoon, ik heb hem gelijk weg gedonderd.
    Morgen gelijk een Windows telefoon ding kopen.

Maar eigenlijk best wel vreemd dat er virussen zijn voor android, het is immers toch Linux (gebaseerd)

Bijdrager
    LdeV
    Pivni op 26 juni 2013

Maar eigenlijk best wel vreemd dat er virussen zijn voor android, het is immers toch Linux (gebaseerd)

Heb je het nou over een iPhone 5 of een Android telefoon?

Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je een iPhone 5 hebt gekocht, hem klote vindt en hem wegdondert. Beetje veel geld ervoor he!

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Ik denk dat Pivni een grapje maakt.;)

Bijdrager
    wwgnr

Ik zou inderdaad wel eens willen weten hoe dat is getest. Ik weet nog goed dat toen de iPhone 4s uitkwam die de helft aan snelheid en geheugen had van de toenmalige samsung topper (800 mhz dual core iphone vs. 1 ghz quad core samsung), maar wel in de geekbench er een paar tandjes sneller uit kwam. Eigelijk 2x zo snel dus

Bijdrager
    Ni3l55

Ik hoop dat Apple dit ook wel heeft gelezen en de iPhone 5S stukken sneller maken.

Geblokkeerd
    Anoniem

@wwgnr, Je twijfelt aan de resultaten? De iPhone 5 is laatste generatie en de S4 en One zijn nieuwe generatie toestellen; het resultaat dat de nieuwe twee keer zo snel zijn klopt dus gewoon volgens jouw reactie..

@Ni3lss, Nee man, de 5S wordt voor de verandering twee keer zo langzaam:roll:

Bijdrager
    verwijderd-profiel

2x zo langzaam is hetzelfde als 2x zo snel.

Bijdrager
    nicj56

Android is een virusbak(mee eens van vorige die dat zei), en ramsomware en malware enz……….. iOS is gewoon stabieler minder log en met een dual core net zo snel als een android die op octacore naar mate ook langzamer wordt omdat er onnodige functies in zitten, die men eenmaal niet gebruik maar android wel laat runnen, omdat er geen on-demand in zit zodat het automatisch uit gedaan. Nu weet ik niet of dit laatste voor apple wel van toepassing is. Verder ik KOOS voor Apple en zal erbij blijven, want die SIIII heb ik gezien wat een lelijk ding…………………………… Wie wilt er nu een formaat van een baksteen in je broekzak??(Niet qua dikte), qua formaten zit die er niet ver vanaf.

Bijdrager
    belfortmac

Er wordt hier zo vaak geroepen dat Apple zo slecht wordt gemaakt door Android gebruikers.
    Maat ik zie hier toch ook mensen die het ook niet kunnen laten dit over Android te doen.
    Ik zelf heb een Macbook air en een ipad, maar ben tevens ook heel tevreden met mijn galaxy s3.
    Gewoon kopen wat je fijn vind en je niets aantrekken van anderen, en je eigen mening hebben is niks mis mee.

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Ehm nicj, ik snap niks van je tekst.
    Wat een bende…

Bijdrager
    Pivni Pes
    LdeV op 26 juni 2013
    Pivni op 26 juni 2013

Heb je het nou over een iPhone 5 of een Android telefoon?

Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je een iPhone 5 hebt gekocht, hem klote vindt en hem wegdondert. Beetje veel geld ervoor he!

MoNdO op 26 juni 2013

Ik denk dat Pivni een grapje maakt.;)

Yep8-)

Wat een geneuzel, een normale gebruiker zal het niet merken.
    Ik ben helemaal niet zo pro Apple zoals velen hier, maar OSX en IOS zijn gewoon goed.
    De iPhone is ook een stabiel betrouwbare telefoon, wat heb ik aan een S4 die virus gevoelig is en 2x per dag aan het infuus moet?

Bijdrager
    nicj56

@Dr. User,

Jou tekst is soms ook niet al te best!

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Als het maar is te volgen.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 31)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.