4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    fangomas

terugkerende boodschap “TimeMachineScheduler.prefPane kan niet worden geopend”

Dag allen

Sinds de laatste update naar MacOS  10.15.6 krijg ik na het opstarten elke dag de volgende melding:  “TimeMachineScheduler.prefPane kan niet worden geopend omdat de ontwikkelaar niet kan worden geverifieerd” met als opties “Verplaats naar de prullenmand” en “annuleer”

Als ik kies voor “Verplaats naar de prullenmand” krijg ik de boodschap dat het bestand niet kan worden verplaatst. Dan druk ik maar op annuleren en ben ik er weer een dagje vanaf. Na enkele maanden word ik het toch zat. Wat moet ik doen om dit op te lossen?

Foutmelding

Bijdrager
    Kwadraatje

Dat is wel een hele oude… Er zat ooit een uninstaller bij, maar die werkt ook niet meer onder Catalina. Dingen die je kunt proberen:

• Ga naar Macintosh HD > Bibliotheek > PreferencePanes> en kijk of je dat voorkeurenpaneel daarvandaan nog naar de prullenmand kunt slepen.

• Als bovenstaande niet lukt, haal dan AppCleaner even op. Open AppCleaner en sleep het voorkeurenpaneel van TimeMachineScheduler naar het geopende venster en klik op Remove.

Bijdrager
    fangomas

Gelukt Kwadraatje dank je wel! Met de eerste tip!

Bijdrager
    Kwadraatje

Mooi zo!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.