5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    mobigo

terughalen van gedelete bestanden op OSX server

Het onderstaande probleem is al eens eerder in 2003 aangekaart op dit forum:

Ook bij ons in de studio wordt er vanaf de div. workstations op de harde schijf van een OSX Server gewerkt, Dat werkt allemaal prima. Echter als je per abuis iets in je locale prullenbak gooit, wat fysiek op de Server staat, is het gelijk en definitief weg zonder dat je ook een opdracht geeft om de prullebak te legen. Daar krijg je ook een melding van, maar vergissen is menselijk nietwaar…
    Deze gedelete bestanden vind je ook niet terug in de prullenbak van de server zelf. Weet iemand een mogelijkheid om deze bestanden toch terug te krijgen??

Bijdrager
    interFACE

daarom werken wij a l t i j d lokaal. :evil:

maarten

Bijdrager
    Freek.

Ik neem aan dat je een backup van de bestanden op de server hebt, toch … :sealed:

Bijdrager
    awi

datya rescue van prosoft.com kan misschien nog wat terughalen

Bijdrager
    mobigo
    ”FreekMac”

Ik neem aan dat je een backup van de bestanden op de server hebt, toch … :sealed:

De server wordt gespiegeld, hoewel deze schijf volgens mij niet direct toegankelijk is. Bovendien zullen (naar mijn idee) op de gespiegelde schijf de bestanden ook verwijderd worden.
    Het vreemde blijft dat gewiste bestanden op locatie zomaar kunnen verdwijnen?!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.