4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    timojansen

teruggave in app

ik heb per ongeluk een auto gekocht in doodle Truck 2, er staat restore purchase en als ik dat aan klik en mijn wachtwoord invul staat er “IAP Purchases Restored” maar ik heb de auto nog steeds. ik neem aan dat het geld terughalen niet is gelukt of moet ik even wachten?

Bijdrager
    Shmoo

Restore is voor als je de App ooit verliest van je telefoon en je hem dan opnieuw moet installeren. Dan kun je via de restore knop die inapp aankopen weet terugkrijgen.

Dat is niet om die auto terug te geven, volgens mij kan dat niet!

Bijdrager
    Niels

Ik weet niet of je account gekoppeld is aan een credit card, maar normaliter krijg je bij iedere aanschaf in de app store een mailtje binnen met daarop de aangeschafte artikelen. Je kunt daar op de link ‘meld een probleem’ drukken en je krijgt dan de website van Apple waar je kunt aangegeven dat je aanschaf per ongeluk was en dat je het bedrag terug wilt. Duurt meestal een dag, maar dan wordt het tegoed teruggestort.

Als je nu geen mailtje krijgt, kun je ook via Google ‘meld een probleem’ zoeken.

Bijdrager
    Ethiron

Daar is restore inderdaad niet voor. Restore houd in dat je als je dit spelletje bijv op een ander apparaat installeert, je de auto niet opnieuw hoeft te betalen omdat je dat al een keer eerder hebt gedaan.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.