8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    simonvk

Terug naar vorige iPod Update

Hallo,

Mijn iPodje is helemaal over de zeik sinds de laatste iPod update, net als iTunes trouwens, in combinatie met de iPod.

Is het mogelijk om terug te keren naar de update vóór de laatste?

Thanks.
    Simon.

Bijdrager
    black_eye

Geen probleem.
    In de map ipod software updater vind je alle updates. Selecteer de juiste en het werkt.
    (moeten ze wel gedownload zijn natuurlijk)

Bijdrager
    Buzz

Het is zeer onwaarschijnlijk dat de laatste updater de oorzaak van je problemen met de iPod en iTunes is. Waarschijnlijk is er wel iets mis met de installatie van je iPod software, maar dat kan met alle versies voorkomen. Het kan dus soms helpen om de software te oninstalleren en dan de laatste updater en iTunes nog eens opnieuw te downloaden en installeren.

Bijdrager
    simonvk
    ”Buzz_D”

Het is zeer onwaarschijnlijk dat de laatste updater de oorzaak van je problemen met de iPod en iTunes is. Waarschijnlijk is er wel iets mis met de installatie van je iPod software, maar dat kan met alle versies voorkomen. Het kan dus soms helpen om de software te oninstalleren en dan de laatste updater en iTunes nog eens opnieuw te downloaden en installeren.

Dat was in eerste instantie ook mijn idee… Maar na dat gedaan te hebben, bleef mijn iTunes de iPod zo traag te pakken dat het leek alsof het erger werd.

Ik probeer de iPod Updater 2005-02-22 te vinden op internet, maar ik kan em nergens meer downloaden. Heeft iemand ‘m misschien nog voor mij?

Inactief
    Anoniem

oude updates zijn zeer moeilijk te vinden, maar ik denk dat eveneens dat het helemaal niet aan je updates zal liggen. formatteer je iPod eens, ik heb ook ongeveer zulk een probleem gehad en dat was opgelost toen hij gereset was

succes!! :apple:

Bijdrager
    moniqi73

Kan je trouwens de oude Ipod updates weggooien ?? Het zijn beste grote bestanden.

Bijdrager
    Buzz

Volgens mij kan je oude iPod Updaters gewoon weggooien. Ook de nieuwste kan zonder gevaar naar de prullenbak volgens mij.

De nieuwste versie is altijd opnieuw te downloaden van de Apple site. En je hebt ook altijd een oudere versie nog op je iPod installatie-CD staan.

Bijdrager
    moniqi73

Thanx, ga gelijk aan de voorjaarsschoonmaak:wink:

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.