5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Duke Morpheus of Atreides

Terminal per ongeluk gewist

Hallo,

Ik heb sinds vandaag eindelijk mijn nieuwe Mac Mini binnen.

Nu ben ik even wat aan het stoeien geweest, alleen heb een foutje gemaakt door het programma terminal te wissen…

Enig idee hoe ik dit als Mac noob weer terug kan zetten?

Bijdrager
    Ruben

Als je even vermeld welke versie van OS X je hebt en of je ‘m in het Engels of het Nederlands hebt, dan is er vast wel iemand die even zijn of haar kopie voor je online wil zetten.

En anders is er ook vast wel iemand die weet hoe je het van de originele Mac OS X CD’s terug kunt halen, wat ik helaas zo 1-2-3 niet weet.

Bijdrager
    wjgmspeedy

Met Pacifist: http://www.charlessoft.com/ Must have appje. :wink:

Bijdrager
    cubizer

Hmmm, sinds wanneer bestaat er een Engelse of Nederlandse versie van Mac OS X?? Dit OS is gemaakt met meerdere talen in een systeem. Via configuratiescherm -> landinstellingen geef je aan dat Engels je voorkeurstaal is. Je logt uit en in, en je hebt een Engels OS…
    En gezien de post: “Ik heb sinds vandaag eindelijk mijn nieuwe Mac Mini binnen.” Kun je hieruit concluderen dat het gaat om Mac OS X versie 10.3.8 Daar worden de mini’s nu met uitgebracht. (Had ik zelf ook, toen ik vorige week mijn mac mini in gebruik nam. Was al 10.3.8!

Hier staat Terminal voor je klaar. Downloaden, uitpakken en even in de hulpprogramma’s map binnen Apps plaatsen. Klaar.

Bijdrager
    Duke Morpheus of Atreides

Dank u Cubizer:D

Het was idd OSX 10.3.8 met de Nederlandse instellingen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.