5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Harmy

Ten einde raad met mijn Isight …

Heb een tijdje geleden een Isight aangeschaft. De Isight moet gebruikt worden voor opnames in een huisartsenpraktijk. Het probleem is dat de Isight een vertraging van ongeveer 1 seconde heeft. Video en geluid van de opnames lopen dus vrij snel niet meer synchroon. Dacht eerst dat het aan de Isight zelf lag, maar na twee nieuwe blijkt dit toch niet het geval. Ook heb ik verschillende kabels gebruikt en de Isight op twee Ibooks en een Imac uitgeprobeerd. Is het misschien normaal dat de Isight een vertraging heeft ??? Alle suggesties zijn welkom. Ben echt ten einde raad ….

Groet Harm

Moderator
    Lucas Raggers

Welk programma gebruik je om op te nemen?
    Vanwaar de noodzaak om vertragingloos beeld te hebben? Is het voor een internetoperatie aan het hart?

Ik heb een iBot en die heeft in zowel iChat als iMovie een lichte vertraging. Ik denk dat het iets minder dan een seconde is. Ik ben bang dat je het nooit zonder vertraging krijgt.

Bijdrager
    tricksel

@lucas:

Een vertraging is naar mijn idee gewoon, maar wél dat geluid en beeld synchroon horen te lopen… toch?

Bijdrager
    Sad

Ik denk dat het van de computer afhangt. Als je op een Dual G5 een dergelijke vertraging hebt dan is dat niet normaal.

Wat voor computer hangt de iSight aan, en met welk programma neem je de beelden op?

Bijdrager
    Mezzanine

op een omgecatte beige g3 zal het nooit in sync lopen…naar wij dachten

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.