3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    renato

Template van Pages gebruiken in MS Word?

Hallo.

Ik ben bezig met de fusie van 2 bedrijfjes, waarbij de huisstijl van het ene bedrijf leidend wordt.

Dat ene bedrijf (het mijne:-) werkt met een aangepaste Template set van Pages. Het andere bedrijf (dat deze huisstijl dus wil overnemen bij fusie) werkt op Windows/Word en moet dus op de één of andere manier worden overgezet. De meest rigoreuze optie is natuurlijk: iedereen een Apple, maar dat is nu even niet opportuun.

Dan blijft de vraag: kun je Pages templates overzetten naar Word templates? En zo ja……hoe?

Alvast bedankt!

Hartelijke groeten,
    R.

Bijdrager
    Lexis

Hallo,

Voorzover ik weet is dit de enige mogelijkheid: Als dit een aangepaste pages template is, kun je kiezen voor de optie exporteer in het archief menu. Klik dan op word, en op exporteer. Als het goed is kun je nu je template openen in word. Er zat in word ook ergens een optie om er een sjabloon van te maken, zodat je niet iedere keer hetzelfde document voor dat template hoeft te openen, maar gewoon iedere keer het sjabloon invoegen.

Julian

Bijdrager
    rvanloosen

Ik heb een sjabloon in Pages gemaakt en deze naar Word geexporteerd.

De tekst komt netjes in tekstvakken, maar ik krijg het niet voor elkaar om een afbeelding te wijzigen.

Als ik een afbeelding sleep en erop laat vallen zet Word deze nieuwe afbeelding er gewoon onder.

Op geen mogelijkheid krijg ik het origineel vervangen.

Iemand ideeën?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.