18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:

Bijdrager
    manhattan

Televisie van en naar iBook g4?

Kan iemand mij simpel uitleggen hoe ik een gedownloade film op mijn tvtje kan kijken of tv op mijn ibook g4 kan bekijken?

Wat voor kabel ik nodig heb?
    Wat voor software?

& last but not least.. hoeveel cash?

Hoop dat iemand me kan helpen, ik heb al een aantal topics doorgelezen maar echt duidelijk word het me niet. Ben niet zo slim met zulke dingen :innocent:

Bijdrager
    DK master

Mini-vga naar Composit/S-video kabel, te koop bij de apple store, of apple center..
    kost 19.99 dacht ik (zou ook 29.99 kunnen zijn)

Voor het afspelen kun je gewoon Quicktime gebruiken of VLC

Bijdrager
    manhattan
    ”DK

Mini-vga naar Composit/S-video kabel, te koop bij de apple store, of apple center..
    kost 19.99 dacht ik (zou ook 29.99 kunnen zijn)

Voor het afspelen kun je gewoon Quicktime gebruiken of VLC

Dit is voor van mijn iBook naar de TV?
    Moet mij TV ook een speciale poort hebben of heeft elke standaard TV die?
    Alvast bedankt!

Bijdrager
    DK master

Elke Tv heeft wel zo’n aansluiting toch?

Ojah, bij die kabel die ik je eerst zei, dat is alleen video en ik neem aan dat je niet alleen beeld wil op je tv maar ook geluid, dan zul je een kabeltje van de koptelefoon aansluiting naar zo’n rood/wit stekkertje moeten hebben, kost 5 euro ofso..

:)

Bijdrager
    manhattan

Oke, ga ik daar eens even over informeren en even achterop mijn goedkope tvtje kijken. Student he:(
    Heel erg bedankt!

Bijdrager
    DK master

Scart kan ook gewoon, er zijn verloopstukjes van die 3 stekkertjes naar scart;)

Bijdrager
    manhattan
    ”DK

Scart kan ook gewoon, er zijn verloopstukjes van die 3 stekkertjes naar scart;)

Ahh scart heb ik zeker. Dat weet ik nog wel :innocent:

Ik neem aan dat tv op mijn iBook krijgen iets moeilijker is :roll:

Bijdrager
    LEXY

EyeTV van Elgato en natuurlijk UitzendingGemist.nl!

Bijdrager
    sjoekje

Ik had dezelfde vraag (schotel omgewaaid…;-) maar wat moet ik doen om de quicktimeprog op de tv te krijgen?

En kun je trouwens al die programmas van bv uitzending gemist ook op itunes afdraaien?

thanxs

Bijdrager
    tomv

hallo
    ik heb een philips plasma tv (37″) met vga aansluiting. ik heb een eyetv 610 en een macmini gekocht. Ik vind het beeld op tv slecht terwijl ik lees dat het beeld heel erg goed zou moeten zijn. wat kan ik hieraan doen???

Bijdrager
    LEXY

Wat is er precies slecht aan en hoe heb je de boel aangesloten?

Bijdrager
    tomv

het beeld is heel blurry. Mijn TV heeft alleen een VGA kabel. Wellicht is in Macmini de VRAM 64MB gedeeld niet voldoende voor een 37″ TV. Ik heb verschillend resoluties geprobeerd
    aansluiting allemaal via Macmini

Bijdrager
    Esquare

VGA is 640×480 pixels: erg weinig als je het over een 37″-scherm gaat verdelen. Scherp gaat dat niet worden.

Bijdrager
    tomv

ik gebruik wel een hogere resolutie 1024 en hoger. plasma is 2jr oud en niet HD ready

Bijdrager
    Esquare
    ”tomv”

ik gebruik wel een hogere resolutie 1024 en hoger.

Ja, je Mac. Maar je tv kan dat niet, die heeft vast een maximum van 852 x 480.

Bijdrager
    sjoekje

ik heb nu beeld o pde tv – met zo’n vga kabel maar het is zwart wit.
    Wat moet ik instellen om kleur te krijgen? Heb al geprobeerd via systeeminstellingen maar als ik daar kleur aanvink geberud er niets.

Bijdrager
    manhattan

Om er nog even heel laat op terug te komen.

Deze kabel heb ik nodig voor aan te sluiten op mijn iBook g4

Het linkergedeelte gaat in mn mini VGA aansluiting op mn iBook, maar welke kabel moet er aan de rechterkant zodat die naar mijn tv kan?

En heb ik dan meteen beeld+geluid?

Ik hoop dat iemand plaatjes/voorbeelden heeft zodat het wat duidelijker is, want alleen een naam van de kabel zegt me weinig.

Alvast bedankt!

Bijdrager
    manhattan

Of is het dit kabeltje? want volgens mij is er wel een verschil:?

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.