27 berichten aan het bekijken - 1 tot 27 (van in totaal 27)
  • Q:
    Bijdrager
    segher

televisie op apple site

hallo allemaal,
    ik zoek nog een nieuwe televisie maar ik vind de meeste televisies niet echt mooi.
    apple gebruikt altijd op hun site een mooie vierkante televisie ik vind dit echter wel een mooi ontwerp.
    weet iemand toevallig wat voor soort televisie dat is? of zou apple hem zelf hebben bedacht?

Bijdrager
    verwijderd-profiel

In de Apple store hebben ze ook zo’n tv staan dacht ik, dat was een Samsung, maar ik denk dat ze dat merk hier weg hebben gehaald!

(weet niet zeker hoor)

Bijdrager
    Dr. Maddox

LG heeft vorig jaar een geweldig ontwerp uitgebracht! Zie hier: link

Bijdrager
    Afroman

Kijk eens naar de nieuwe reeks van Philips of Samsung, die hebben echt van die superstrakke designs.

En als je echt veel geld over hebt, neem een kijkje bij Loewe en Bang & Olufsen, Bang & olufsen is nu meer bezig met de Apple-integratie zoals AirPlay en dockingsystemen. Alleen het blijft een onwijs duur merk.

Bijdrager
    verwijderd-profiel

of deze, heb je hem altijd bij je http://freshgadgets.nl/laboratoriumjas-met-ingebouwde-televisie

Alleen weet ik niet of die tegen regen kan

Bijdrager
    JesseV

In dit artikel zijn de televisies die ze in de apple store hebben hangen goed te zien.
    Ben zelf eigenlijk ook wel benieuwd welke dit zijn.

Start up

Bijdrager
    segher

nou ik heb niet zo enorm veel geld te besteden zo ongeveer 500 euro, maar zelf kan ik ook wel beetje kijken naar televisies en ik heb er ook wel een paar gevonden maar ik vond het zo’n mooi ontwerp van die televisie en ik dacht als die niet zo duur is dan kan ik die nemen.

Bijdrager
    MrGlenneke

Volgens mij zou dat wel eens een van deze kunnen zijn: Samsung LED TV
    Het zijn zeer strakke modellen.

Bijdrager
    Douwie

Wij hebben ongeveer 2 maanden geleden een nieuwe sony 3D led tv gekocht met internet functies.
    Ik vind zelf dat hij een strak design heeft en het geeft zeer mooie beelden.

http://www.sony.com.au/product/kdl-40nx720

Er liep ook een actie dat als je de tv koopt dat je er gratis een webcam bij krijgt ter waarde van €100,- en een ps3 320 gb met het spel uncharted 3 voor maar €69,- (ik weet niet of deze actie nog steeds loopt)

Hij stond in de mediamarkt voor ongeveer €900,- maar omdat we het vroegen konden we hem voor €800,- mee krijgen, altijd even vragen of je iets korting kan krijgen dus..

Overigens heeft het ongeveer 6 weken geduurd voordat we de ps3 kregen via de post, de webcam hebben we nog niet, je krijgt deze dus niet bij de mediamarkt zelf maar via sony zelf..

Bijdrager
    segher

ja ik denk dat er zoiets hangt. blijkbaar toch net iets te duur

Bijdrager
    verwijderd-profiel
    Douwie op 07 mei 2012

Hij stond in de mediamarkt voor ongeveer €900,- maar omdat we het vroegen konden we hem voor €800,- mee krijgen, altijd even vragen of je iets korting kan krijgen dus..

Kan denk ik niet in de Apple store;)

JesseV op 07 mei 2012

In dit artikel zijn de televisies die ze in de apple store hebben hangen goed te zien.

Ben zelf eigenlijk ook wel benieuwd welke dit zijn.

Start up

Ik bedoelde eigenlijk die bij die MacPro stond, daar bij de iMacs in de buurt (of ben je er zelf niet geweest?)

Bijdrager
    Douwie

JeroenJK 8 minuten geleden #

“ Kan denk ik niet in de Apple store

Nee, denk het ook niet.. In ieder geval het proberen waard in de mediamarkt.

Bijdrager
    verwijderd-profiel

klopt, ik heb het nog nooit geprobeerd, maar bedankt voor de tip!
    Ik dacht dat ze echt aan het prijskaartje vast moesten blijven houden

Bijdrager
    JesseV

@Jeroen

Nee, ik ben er zelf niet geweest.

Bijdrager
    Ernstfoto

(even off topic) Wel ironisch: apple grote rechtszaken tegen samsung aanspannen maar dan hebben ze wel weer 50″+ tv’s boven de genius bar hangen:grin:

Bijdrager
    Douwie
    JeroenJK op 07 mei 2012

klopt, ik heb het nog nooit geprobeerd, maar bedankt voor de tip!

Ik dacht dat ze echt aan het prijskaartje vast moesten blijven houden

Ja, alsjeblieft!

Ik dacht ook dat ze het niet zouden kunnen verlagen, maar het was toch mogelijk:)
    Later hoorde ik ook van andere mensen ze dat hadden.

Bijdrager
    1984

Apple TV and Sony flatscreen TV on display at Macworld San Francisco 2007.

Bijdrager
    lekiam97

@1984 dat is niet dezelfde als in de Apple Store Amsterdam.
    Ik heb toevallig fotos gemaakt waar de tv bij de mac pro op de achtergrond staat.

De samsung tv die in de A’dam Apple Store staat bij de Mac Pro (de tv is aangesloten op een Apple TV) is de Samsung LE40C750.

Ik kan geen foto uploaden die in mijn iPad fotobibliotheek staat. Weet iemand hoe dit moet?

Bijdrager
    1984
    segher op 07 mei 2012

apple gebruikt altijd op hun site een mooie vierkante televisie ik vind dit echter wel een mooi ontwerp.

segher op 07 mei 2012

ja ik denk dat er zoiets hangt. blijkbaar toch net iets te duur

Kijk hier eens klik

lekiam97 op 07 mei 2012

@1984 dat is niet dezelfde als in de Apple Store Amsterdam.

Correct die stonden op Macworld San Francisco 2007.

Bijdrager
    segher

@ 1984 het plaatje/link doet het niet

Bijdrager
    1984
    segher op 07 mei 2012

@ 1984 het plaatje/link doet het niet

Oeps . nu wel geloof ik , klik klik

Bijdrager
    segher

ja zoiets bedoelde ik, mooie televisie.
    maar blijkbaar niemand weet precies welke televisie het is in de apple store amsterdam?
    ik ga zelf nog even rondzoeken voor een tv en laat jullie wel weten welke het geworden is

Moderator
    Strifer
    Douwie op 07 mei 2012

Ja, alsjeblieft!
    Ik dacht ook dat ze het niet zouden kunnen verlagen, maar het was toch mogelijk:)
    Later hoorde ik ook van andere mensen ze dat hadden.

Vragen kan altijd, maar je krijgt nooit zomaar 100 euro korting uit het niets. Bij dat model moet dus meer ruimte hebben gezeten dan bij een apparaat met een normaal marge technisch verhaal. Toch leuk 100 euro (leuk… super zelfs) en als je het niet gevraagd had, had je het zeker niet gekregen.

Bijdrager
    lekiam97
    segher op 07 mei 2012

ja zoiets bedoelde ik, mooie televisie.

maar blijkbaar niemand weet precies welke televisie het is in de apple store amsterdam?

ik ga zelf nog even rondzoeken voor een tv en laat jullie wel weten welke het geworden is

Als je de TV in de Amsterdam Apple Store bedoeld die aangesloten is op de Apple TV, dan is het de Samsung TV uit mijn eerdere post in dit topic.

Ik had namelijk in de store fotos gemaakt en daar stond die TV op.
    Als jij een manier weet hoe ik de fotos van mijn iPad in dit topic kan plaatsen zal ik de foto laten zien, maar het is zeker weten de Samsung LE40C750, zoals eerder genoemd in mijn post

Bijdrager
    mtooster

Die schermen die in de apple store hangen zijn vaak speciale modellen die specifiek bedoeld zijn in publieke ruimtes, het zijn ook helemaal geen televisies eigenlijk, want ik betwijfel of er überhaupt een HDMI ingang of een tuner in zit. Speakers ontbreken denk ik ook.
    Deze schermen hebben vaak speciale functies om ze te kunnen koppelen en/of een dunne rand zodat ze ook mooi naast/boven elkaar opgehangen kunnen worden…. Daarom zijn ze ook zo strak vierkant. Bovendien staat er dan vaak geen merknaam voorop de tv.

Om een idee te geven:
    http://www.dynascanusa.com/ds2.html?gclid=CNTnjK3O8K8CFYWFDgodmnm9VA

Bijdrager
    lekiam97
    mtooster op 08 mei 2012

Die schermen die in de apple store hangen zijn vaak speciale modellen die specifiek bedoeld zijn in publieke ruimtes, het zijn ook helemaal geen televisies eigenlijk, want ik betwijfel of er überhaupt een HDMI ingang of een tuner in zit. Speakers ontbreken denk ik ook.

Deze schermen hebben vaak speciale functies om ze te kunnen koppelen en/of een dunne rand zodat ze ook mooi naast/boven elkaar opgehangen kunnen worden…. Daarom zijn ze ook zo strak vierkant. Bovendien staat er dan vaak geen merknaam voorop de tv.

Om een idee te geven:

http://www.dynascanusa.com/ds2.html?gclid=CNTnjK3O8K8CFYWFDgodmnm9VA

Je hebt gelijk, dat zijn de schermen die in de Apple Store hangen.
    Maar degene die bij de Mac Pro staat en aangesloten is op de Apple TV is toch echt een TV van Samsung. Op mijn foto is het duidelijk te zien en ik ben er natuurlijk ook zelf geweest.
    Ik weet helaas niet hoe ik de foto uit mijn ipad fotos app in een OMT bericht kan krijgen.
    Anders had ik dat ook wel gedaan…

27 berichten aan het bekijken - 1 tot 27 (van in totaal 27)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.