6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    zoete appel

Teletop op de Mac

Er zijn vast wel docenten die de software Teletop gebruiken op een Mac. PBG4. Het liep vroeger totaal niet. Nu heb ik firefox gedownload en loopt het heel wat beter.
    Nu is het enige wat nog niet werkt is een afbeelding plaatsen in bijv. nieuwsbericht of in de studiewijzer. Als je dat wil doen dan klik je op het plaatje icoon, en dan komt een venster waarin je eerst moet bladeren, en dan moet toevoegen, en juist die knop ‘toevoegen’ is er niet!!
    Wie heeft dat probleem ook en/of hoe heb je dat opgelost????

zoete appel

Bijdrager
    Donnie Darko

Ik werk hier ook met TeleTop. En inderdaad, het werkt niet onder Safari.
    Maar met Firefox werkt het daarentegen beter, ik kom vanaf BrainBox en werk nu dus met Teletop.
    Teletop vind ik in iedergeval geen verbetering op Brainbox, maar goed met het toevoegen van afbeeldingen heb ik nog geen problemen gehad.

Bijdrager
    greatpetie83

Wat je ook kan doen is even contact opnemen met de makers van Teletop. http://www.teletop.nl

Als studentgebruiker van Teletop kan ik het namelijk niet uitproberen.

Bijdrager
    JWB

Even offtopic: Ik vind Teletop een uitermate ongeschikte omgeving voor leerlingen in het VMBO: teveel lagen, onduidelijke en saaie interface. Helaas verplicht mijn schoolleiding mij ermee te werken… Sowieso moet je je afvragen of een omgeving die gemaakt is voor HBO en Universiteit is geschikt is voor het VO.

En inderdaad in Safari gaat het niet goed.

Bijdrager
    zoete appel

Hoeveel lagen je gebruikt heb je zelf in de hand. Voor mijn klasjes gebruik ik enkel de nieuwsberichten en de studiewijzer, meer dus niet!! Ik vind het juist een zeer geschikt programma voor alle niveaus. Je kunt hiermee dus ook differentieren, als het ware.
    Maar goed, het ligt je of het ligt je niet……

Bijdrager
    Donnie Darko

Eindelijk! In Safari Versie 3.0.4 (5523.10) krijg ik deze melding niet meer!

Alleen nu is het probleem dan ik niet kan reageren in forums…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.