9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    MacTS

Teletekst-widget werkt niet onder Yosemite

Misschien is het hier al eerder ter sprake gekomen, dan excuses daarvoor. Maar sinds enkele weken werkt de Teletekst-widget niet meer. Iemand de oplossing?

Bijdrager
    Shmoo

Teletekst wat is dat ook al weer?

Kun je niet zolang naar een Teletext website gaan en dan een Dashboard Widget maken vanuit Safari?
    Werkt hetzelfde als het origineel.

Bijdrager
    Paul26

Bij mij werkt het ook niet meer. Ik denk overigens niet dat het aan Yosemite ligt, bij mij heeft het daarmee een tijdje prima gewerkt. Mijn vermoeden is dat de oorzaak te vinden is in de NOS website. Deze is vernieuwd en daarmee ook het onderdeel teletekst. Ik denk dat deze nu niet meer compatible is met de widget.

Bijdrager
    GoeieDag

Bij de buren: http://www.macfreak.nl/forums/topic/3/25362/teletekst-widget-defect/ (laatste 2 pagina’s actueel)

Bijdrager
    sedikit

Beetje een omweg:
    Ga naar:
    http://www.apple.com/downloads/dashboard/?r=dbw

-linker kolom Catagory/International
    -tweede kolom Widget/teletext
    -download/installeer

-door linksboven te blijven clicken, kun je b.v NOS kiezen (zie pijl):

Bijdrager
    THX-1138

Bedankt voor de tip, sedikit. Als iets niet meer werkt, merk je pas hoe vaak je het gebruikt!

Bijdrager
    Facundo

Helaas zijn via die widget inmiddels nog slechts Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk overgebleven.

EDIT: Ik zie nu dat je gewoon eindeloos linksboven moet doorklikken, i.p.v. eerst het land kiezen in de voorkeuren.

Bijdrager
    sedikit

“-door linksboven te blijven clicken, kun je b.v NOS kiezen (zie pijl):” ;)

Bijdrager
    r.sharp

Command R van de widget nog ook nog wel eens helpen….

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.