3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    elviz

Telenet/Airport Extreme?

Hallo,

kan er iemand mij proberen uit te leggen wat ik zou moeten doen om mijn PowerBook via AirPort en mijn ouwe Windowsbak – via kabel – tegelijk online te krijgen met behulp van ’n Airport Extreme basisstation? ISP is Telenet, dus als d’r mensen hier ervaring mee hebben, let me know.

Heb al heel wat geprobeerd, en het basisstation geeft aan dat het normaal werkt, zowel de pc als de PB geven aan dat ze verbonden zijn met internet maar als ik dan een browser opengooi … ‘ niet verbonden met internet ‘ …

Any help?

Bijdrager
    junkiesxl

euhm

je moet je kabelmodem aansluiten op je airport, deze normaal instellen en normaal gezien ben je dan op internet. Maar ik heb dit toen eerst ook moeten doen bij mijn schoonbroer en toen was het ook een hoop ellende, alle instellingen klopten maar het lukte gewoon niet.

Toen heeft een simpele herstart alles verholpen (van de computer niet het basistation)

Bijdrager
    elviz

Even voetbalwedstrijdje gaan kijken en nu werkt’t wel … kwestie van tijd om telenet toe te laten die IPs om te schakele ( er zit nl geen router voor )

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.