6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    MacAanZee

Telegraaffilmpjes nu ook op iPhone te bekijken

Vanaf vandaag zijn de filmpjes op de gratis Telegraaf app nu ook op iOS apparaten te bekijken. Dat lukte eerst nooit. De Telegraaf is één van de drie landelijke dagbladen die nog een gratis te downloaden én te bekijken app heeft met nieuws. Alle andere kranten vragen inmiddels geld voor hun content of hebben nog geen app. De Telegraaf app geeft snel kort, goed en duidelijk nieuws en foto\’s geeft (zonder de Telegraaf-irritaties:) en mét het gemak dat de nieuwspagina\’s snel binnenladen en ook offline te lezen zijn. Dat is vooral in het buitenland er handig. Even kort binnenladen en dan rustig offline lezen!). Verder zijn er gratis apps van De Volkskrant: mooi en goed met weer heel ander nieuws én van het RD, het Reformatorisch Dagblad met weer heel andere nieuwsselectie en manier waarop dit wordt beschreven.

Bijdrager
    sedikit

NRC-Handelsblad heeft ook een uitstekende app, en is gratis als je abonnee bent. Moet alleen nog even uitzoeken of de app nog bruikbaar is in het geval van opschorting van het abonnement, bij ± 2 maanden buitenlands verblijf. Noch de Volkskrant, noch deTelegraaf, en al helemaal niet het RD zal ik missen:lol:

Bijdrager
    Dr. Maddox

Goed nieuws en alle netjes helpen! Ik wil graag de app van nu.nl toevoegen waar ik zelf zeer tevreden over ben.

Moderator
    unSOUND

Ik heb de nu.nl app ook een hele tijd gehad. Qua gebruik erg netjes inderdaad, kreeg alleen altijd een hoge bloeddruk van de leeghoofdige comments op de items daar. Vergeleken met de comments op Nu.nl zijn de comments op Youtube een literair hoogstandje.

Bijdrager
    JJmac

Probeer anders even NOS app, ook leuk en met video’s.

Bijdrager
    Dr. Maddox

@ unSOUND – Klopt. Er is daar een ware hate oorlog gaande naar Apple toe. Het moet haast wel dat de gemiddelde leeftijd daar 14 jaar is. Soms ook wel vermakelijk om te volgen. Gaat soms helemaal ergens over!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.