12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    OMT-fan

Telegraaf

Ik kan op de site van de Telegraaf (via safari) sommige foto’s niet vergroten door er dubbel op te klikken.
    Ik krijg dan wel een stukje van de foto en alleen een rood en geel balletje te zien in de linker bovenhoek, maar de groene blijft grijs. Dit geldt niet voor alle foto’s.
    Aangezien er maar een klein stukje van de foto te zien is weet ik zeker dat er wel een groter beeld moet zijn.

Wie herkent dit?

Bijdrager
    Vulture

kan je link geven naar 1 van deze foto’s dan kunnen wij ook even kijken.

Bijdrager
    Gans

Vulture bedoelt of je een link kunt sturen…

Dit terzijde. Het heeft denk ik te maken met de verkeerde venstergrootte voor het plaatje dat er in moet. Ik los dit altijd op door ‘link openen in nieuw vensten’ (of beter nog: nieuw tabblad) te kiezen.

Bijdrager
    LEXY

Over De Telegraaf gesproken, hebben jullie deze gezien maandag?!
    Ik ben overigens niet voortvluchtig hoor. Echt niet dat ik vanaf mijn huisadres ga zitten kraken…

Bijdrager
    Dick de Roos

Tja.. LeXy weer.
    Woont in de Bedonderstraat.
    En gaat kraken bij een softwaregigant :P
    Maar als dat in de Telegraaf staat wordt het allemaal weer minder geloofwaardig. :evil:

Bijdrager
    LEXY

Nee, woon juist niet in de Bedonderstraat. Heb vroeger wel in die buurt gewoond trouwens.
    En idd De Telegraaf blaast die dingen enorm op. Was maar een klein software bedrijfje.
    En volgens de buurman waren het twee agenten en om dat nou een arrestatieteam te noemen?

Bijdrager
    DLevi

Ik heb hetzelfde probleem.
    En openen in nieuw venter of in een tab werkt niet.

Bijdrager
    MacAppie

Ik heb dit “probleem” ook.
    Weet niemand een oplossing??

Bijdrager
    OMT-fan
    Bijdrager
    Deskman

Kennelijk een javascript dat een popup moet resizen maar dat niet doet in safari.

Open dan maar je [option] [command] A activiteitenvenster en zoek het JPG-linkje op
    Dubbelklik en het plaatje opent in een nieuw venster.

Klagen bij de Telegraaf lukt wellicht ook nog, maar meestal krijg je dan als altwoord dat je bij die 5% gebruikers hoort die de wakkere krant als klant kan missen…

Bijdrager
    OMT-fan

Maar het heeft wel altijd goed gewerkt (op mijn G4)

Bijdrager
    OMT-fan

Het werkt weer, nadat ik de plugins van QT (van Unsound) heb geinstalleerd.
    Misschien de oorzaak???

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.