11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Yoeri

Telefoonnummer bij iOS Developer Program

Ik heb een developer-account aangemaakt en nu wil ik me aanmelden voor het iOS Developer Program, maar nu zit ik, zoals verwacht, met een probleem bij de creditcard. Ik heb namelijk een virtuele creditcard aangemaakt bij Wirecard. Hier heb ik vaker gebruik van gemaakt en werkt prima. Nu is het telefoonnummer bij mijn Wirecard account een mobiel nummer, en dit kan ook geen vast nummer worden, en ik kan dat telefoonnummer niet invoeren bij Apple. Op de pagina’s staat heel duidelijk dat ik exact dezelfde gegevens moet invoeren als op mijn creditcard staan.

Zie onderstaande screenshot.

Stel dat mijn telefoonnummer 06 12345678 is. Dan zou het internationale nummer +31612345678 zijn. Kan iemand me vertellen hoe ik dit hier invoer?

Inactief
    Anoniem

011-31-599-512345

Die 011 is het nummer om uit de VS te bellen.

Wacht even, moet je de 06 er niet ergens tussen friemelen, het is een mobiel nummer?

Bijdrager
    readefries

Mobiel nummer werkt prima bij apple. Ze vragen alleen de landcode in te vullen (dus 31).

Bijdrager
    Yoeri

@koen Ik heb maar drie vakjes? Het moet inderdaad een mobiel nummer zijn. De 599 wordt dan 6.

@glitch
    Wat wordt het nummer dan als mijn mobiele nummer 06-12345678 is?

Inactief
    Anoniem

Probeer het eens zonder de spatie in het 2e vakje: 612345678, of misschien zelfs met de 0 ervoor: 0612345678

Bijdrager
    cascer1

hmm, ik heb ene paar opmerkingen:

– ik denk dat de + niet bij de landcode erbij moet
    – ik mis ergens een 06 (was een mobiel nummer toch?) EDIT: hij staat er toch wel, ik kan niet goed lezen blijkbaar;)

Bijdrager
    Yoeri

En dan in het eerste vakje +31? Geen 011?

@cascer1 De ‘+’ moet er wel. De landcode is 0031 of +31 en aangezien er maar 3 tekens in het vakje gaan neem ik +31. Zo staat het ook op mijn credit card.

@koen Zonder spatie werkt het ook niet.

Inactief
    Anoniem

Probeer het gewoon eens :thumbsup:

Die + hoeft er niet in, dat is geen onderdeel van het nummer. Dus:

31 612345678

Bijdrager
    Yoeri

Ja! Ik heb de ‘+’ verwijderd. Bedankt!

Inactief
    Anoniem

:thumbsup: Hopelijk gaat het programmeren je wat makkelijker af:razz:

Bijdrager
    Yoeri

Haha, daar maak ik me eerlijk gezegd minder zorgen over.:p

Ben inmiddels toegelaten tot het iOS Developer Program – ik kan dus apps uploaden en beta’s downloaden – maar het geld is nog niet van mijn credit card afgeschreven. Raar.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.