8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    en-el

telefoon software

Welke freeware kan ik gebruiken voor inkomende en uitgaande telefoongesprekken op mijn Imac G5 (10.5.8)

Geen skype oid maar een software waarmee ik gebruik maak van mijn huidige telefoonabonnement.

bvb dank

Bijdrager
    Raddie

Wil je vanaf je Mac met je 06-nummer bellen? Of met een vast nummer? Ik geloof niet dat dat zomaar kan, misschien lukt het wel om gewoon je telefoon te gebruike, maar het geluid via de Mac te laten lopen en eventueel ook de bediening?

Moderator
    Night

Ik kan me wel herinneren dat er zo’n soort software was. Maakte gebruik van de microfoon op m’n ouwe PowerMac en van de speakers voor het geluid.
    Hoe het heette weet ik niet meer.

Maar wat het heden betreft: jij zoekt zoiets als BluePhone Elite. Alleen is dat geen freeware (en wordt ook niet meer gemaakt).

Bijdrager
    tarun

Als je VoIP met je MAc wilt gebruiken dan weet ik niet hoe dat kan. Met een iPhone lukt dat wel met een app van 3CX.

Edit: met deze app uit de app store lukt het misschien wel.

Moderator
    Night

Ik denk dat TS bedoeld dat hij zijn landlijn en/of bluetooth mobiele telefoon gebruikt om deze aan zijn iMac te koppelen en via zijn iMac een telefoongesprek wil voeren. Daarbij gebruik makend van de speakers voor het binnenkomend geluid en de microfoon voor het uitgaande geluid.
    Ik denk dat voor het kiezen van de telefoonnummers gebruik gemaakt moet worden van zowel Addressbook (Mac en/of mobiele telefoon) als manueel in te geven nummers.

Inactief
    Anoniem

Is Viber misschien een oplossing: http://www.viber.com/products/mac/ ?

Bijdrager
    Hansi2124

TS vraagt om software geschikt voor X 10.5.8……..
    Viber en apps uit de App Store vallen hierbij af.

(Topic staat in het verkeerde subforum overigens)

Moderator
    Night

Inderdaad; hij hoort eigelijk thuis in ’Mac apps (overige)’.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.