7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    josiedaposie

Telefoon opnemen met slide

Hoi allemaal, ik heb een iphone x en regelmatig als ik gebeld wordt kan ik niet opnemen , omdat de slide functie dan niet werkt. Ik sleep gewoon met mijn vinger naar rechts , maar de slide gaat niet mee. Verder reageerd het scherm prima.

Zou ik hiermee terug moeten of zal dit in ios liggen en met de volgende update opgelost zijn???

Bijdrager
    Classic II

Ik heb de afgelopen 10 jaar meerdere iPhones gehad en allemaal vertonen ze deze kwaal.

Op dit moment een SE en ook deze heeft er last van.

Bijdrager
    Brombeer

Je kunt toch ook naar het toestel toe lopen en dan opnemen? Met dat geschuif over de vloer haal je alleen maar je benen open. Je hoeft hem echt niet meteen na de eerste keer overgaan van de haak te pakken.

Bijdrager
    vuurvreter

<p class=”cite”>Brombeer op 28 juni 2018 om 21:58</p>
    Je kunt toch ook naar het toestel toe lopen en dan opnemen? Met dat geschuif over de vloer haal je alleen maar je benen open. Je hoeft hem echt niet meteen na de eerste keer overgaan van de haak te pakken.

Doet me denken aan seks op nylon tapijt, daarvan kreeg ik altijd brandblaren op de knieën!

(je bent jong en je wilt wat, lang geleden)

• Deze reactie is gewijzigd 4 maanden, 2 weken geleden door  vuurvreter.

Bijdrager
    fatboysmart

Inderdaad een langdurig probleem. Gebeurde af en toe op mijn iPhone 4, later op iPhone 5S en op mijn iPhone SE ook wel eens gehad. Geen idee wat de oorzaak is. Terug gaan met je telefoon heeft volgens mij geen enkel nut.

Bijdrager
    Hyrax

De oplossing, of eigenlijk ‘workaround’, is om één keer op de aan/uit knop te drukken (op dat moment stopt de telefoon met geluid maken) en dan kan je wel schuiven om op te nemen.

Bijdrager
    fatboysmart

Als je op een knop drukt, gaat hij dan niet direct naar voicemail?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.