5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    boeientjuh

Telefonisch support Apple

Een vraagje, hoe moet er betaald worden voor telefonisch support wanneer je buiten die 90 dagen zit? Heb contact gehad maar ze hebben nooit concreet gevraagd of ik telefonische support bij wilde kopen. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Moet er echt altijd 45 euro dan betaald worden??

Bijdrager
    vraptor

Uiteraard moet er buiten de 90 dagen betaald worden. Die mensen zitten er ook niet gratis. Je kunt natuurlijk ook AppleCare nemen. Dan kun je 3 jaar onbeperkt bellen en heb je 3 jaar geen kosten aan reparaties en dergelijken.

Bijdrager
    vraptor

Ze vragen je buiten de 90 dagen om je creditcard gegevens. Als je geen AppleCare hebt tenminste.

Bijdrager
    Speedooo

Precies wat vraptor zegt. Buiten de 90 dagen vragen ze om je creditcard gegevens. Het is dan een beetje aan de moeilijkheid van je vraag of ze €45,- in rekening brengen. Vaak proberen ze nog AppleCare aan je te verkopen, waardoor je 3 jaar lang gratis met hen kan bellen.

Bijdrager
    boeientjuh

Ze hebben gelukkig geen creditcard gegevens gevraagd, wel mijn adres. Hopelijk hoor ik er verder niks van:)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.