15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:

Bijdrager
    Jopie Huizinga

Tel nummer niet herkend met komma’s erin

Ik kan dit nummer niet rechtstreeks vanuit safari bellen: rechtsboven http://www.wolvegapanelen.nl
    Lijkt te liggen aan komma’s, maar mijn matties hebben hier geen last van. Zou het aan een setting kunnen liggen op mijn iPhone?

Bijdrager
    Shmoo

Ik ben ook mattie want bij mij werkt het ook. iPhone 5c

Misschien heb je gewoon geen coole telefoon!?

Bijdrager
    fred44nl

ik zie daaro rechtboven helemaal geen komma’s
    wèl haakje open en haakje dicht.

Bijdrager
    Jopie Huizinga

Sorry, haakjes idd

Bijdrager
    Jopie Huizinga

iPhone 6

Bijdrager
    Facundo

De haakjes staan hier ook niet om het kengetal. De “0” aan het begin van het kengetal kies je alleen als je geen landcode gebruikt. Het verbaast me wèl dat de iphone dit kennelijk niet kan interpreteren. Als ik naar Amsterdam bel met +31020…… dan pikt mijn foon dat ook niet.

Bijdrager
    Shmoo

De haakjes kunnen staan waar ze willen dat maakt verder niets uit. De iPhone leest niet de tekst op het beeldscherm en herkend daarin een telefoonnummer. De iPhone leest de broncode en daar zit een link tag in met een linkje naar een telefoonnummer.

Kortom als had er gestaan Bel mij nu! dan had je er nog steeds op kunnen drukken en bellen omdat de iPhone het eerste gedeelte leest en niet het laatste.

Bijdrager
    Facundo

Het maakt ook niet uit waar de haakjes staan, maar wèl of je de “0” van het kengetal draait na de +31. Dat is tenminste bij mij zo, en blijkbaar ook bij TS. Mijn foon werkt wèl bij +31561… en 0561….. , maar niet bij +310561…

Bijdrager
    Jopie Huizinga

Bedankt. Het gekke is dat sommige iPhones het wel snappen als er +31(0)etc staat, en de mijne dus niet.

Bijdrager
    Anoniem ex-lid

Ik ben ook mattie want ik heb een koffie Mattie Matthiato

Bijdrager
    Facundo

Bedankt. Het gekke is dat sommige iPhones het wel snappen als er +31(0)etc staat, en de mijne dus niet.

Ik snap het ook niet, want ik heb in de instellingen Nummerassistentie wèl aanstaan. En ik neem aan jij ook. Maar ik vind het zelf niet zo erg; als ik die “0” in een link zie staan draai ik het zèlf wel even.

Bijdrager
    bupaul

Off Topic,

Bij land codes als +31 moet je altijd de nul van het kengetal weglaten.
    Dus of: +3120 enz.
    of er is geen landcode en dan: 020 enz.

Bijdrager
    Shmoo

Ooo en als ik wat mag zeggen, gebruik altijd afbeeldingen met dezelfde hoogte en breedte in een slideshow. Hoe vervelend kan het zijn als je lager dan de slideshow iets aan het lezen bent en dan springt de pagina ineens omhoog/omlaag in je browser vanwege de verschillende hoogtes in slideshow-afbeeldingen.

Bijdrager
    Facundo

Nee hoor, Bupaul, je bent helemaal niet off topic. Die shmoo is off topic, maar dat is ‘ie bijna altijd; moet op ieder topic de hele dag door onzinnige reacties geven waar niemand wat aan heeft. Een typisch gevalletje van ‘get a life’.

Bijdrager
    Anoniem ex-lid

Of @shmoo off topic is of niet.
    Hij let op details. En @facundo is er alleen maar om erop te zeiken.
    Wie bent u om te beoordelen dat het onzinnig is of zinnig is?
    En wie bent u om te beoordelen of meneer @shmoo geen nuttig leven heeft?
    @shmoo kan iig wel onderbouwend de details uit leven zien. Daar had u waarschijnlijk geen tijd voor.
    Dat heet pas leven. letten op details, streven naar perfectie, en je kunnen uitspreken over alles.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.