6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Fraser

Tekstsuggestie uitzetten?

Heb her en der al gezocht…
    Is het nou op geen enkele manier mogelijk om die verschrikkelijke tekstsuggestie op de iPhone en iPad uit te zetten?
    Ik erger me er groen en geel aan dat ie zelf de meest vreemde creaties verzint.
    Alles wat je typt moet je 2 x nalezen voor je op de zend toets drukt.

Iemand hier een idee?

iPad 1e generatie met iOS4.3
    iPhone 4 met iOS4.3

Bijdrager

Ik vind die functie ook heel irritant! Maar er is gelukkig een oplossing voor:

Instellingen > Algemeen > Keyboard > Auto-correctie (en check spelling)

Het kan zijn dat de benamingen van de menu’s niet helemaal kloppen, maar ik heb mijn iPod op Engels staan..

Bijdrager
    Fraser

Wtf! Heb ik dat gewoon over het hoofd gezien?! Wat stom!
    Thnx a bunch!

Mag een slotje op wat mij betreft.

Bijdrager
    senseopadje

Mag van mij wel even open blijven, heeft ook even geduurd tot ik er achter kwam.

Bijdrager
    MDF

Dank je wel voor de tip, mij ook al “rot” naar gezocht:lol:

Bijdrager
    eroplos

Op zich vind ik het niet eens zo irritant, alleen zou ik heel graag woorden willen toevoegen. En wat soms ook heel irritant is, is dat hij woorden corrigeerd die gewoon goed zijn :S
    Wel weer chill in iOS 4.3 is dat hij nu kan zien wanneer twee woorden aan elkaar staan met een letter ertussen, ik druk nog wel eens op de n ipv de spatiebalk..
    En helemaal master zou zijn wanneer hij herkent welke taal je typt, ik typ naast Nederlands ook regelmatig Engels (of Facebook of in Google) en dan zou het geweldig zijn als hij dat gewoon herkent en ik niet steeds de taal hoef te veranderen (ookal is het maar 1 knop indrukken, maar ook de emoji staat tussen de talen..)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.