7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    vanWoods

tekstkleur gemounte disks??

Ik heb een dmg gemaakt die auto opent en die een achtergrond afbeelding heeft die zwart is, nou zie ik de tekst van m’n folders niet meer omdat deze ook zwart is.

Is dit ergens aan te passen?!?!

thnx

Bijdrager
    hydro

Je kunt de tekst toch labelen, geef de map bijv. een blauw labeltje en je kunt de tekst weer gewoon lezen.

Bijdrager
    angorawol

Witte tekst mee als afbeelding gebruiken?

Bijdrager
    vanWoods
    ”angorawol”

Witte tekst mee als afbeelding gebruiken?

Snap niet helemaal wat je bedoelt, ik heb het in ieder geval over de tekst die onder een folder staat (de naam van het mapje dus).

Hydro,

Dat is inderdaad ook een mogelijkheid, maar ziet er dan niet altijd even fraai uit!!

Bijdrager
    angorawol

Je kan toch tekst in je afbeelding zetten die je gaat gebruiken in een kleur die je wel kan lezen en heel de afbeelding gebruiken als achtergrond.

Bijdrager
    vanWoods
    ”angorawol”

Je kan toch tekst in je afbeelding zetten die je gaat gebruiken in een kleur die je wel kan lezen en heel de afbeelding gebruiken als achtergrond.

Ok maar wanneer je dan het mapje verplaatst dan klopt het dus niet meer, ik snap wel wat je bedoelt nu maar misschien is het inderdaad dan toch handiger om er een label aan toe te voegen, ondanks het niet altijd even fraai eruit ziet.

thnx

Bijdrager
    angorawol

Ja ik weet het, het was niet echt een antwoord op je vraag maar een sluipweg eromheen.:wink:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.