10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    dukaaterik

teksten in iTunes?

Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje of er een programmaatje bestaat wat songteksten automatisch kan importeren in iTunes?
    Begreep dat er vroeger een progje was maar verboden werd door muziek uitgevers i.v.m. copyright of zoiets.
    Heb de zoekfunctie al gebruikt om iets te vinden in het forum maar kwam niks tegen…….
    Alvast bedankt voor een evt. reaktie!

Groet!

Erik
    Nijmegen

Bijdrager
    Yaris
    Geblokkeerd
    Anoniem

De harmonic widget bevalt mij zeer goed

Bijdrager
    Melle

Het is intussen 2013. Harmonic werkt al lang niet meer. Ik vind geen alternatief. En ik wil terug sonllyrics in mijn iTunes. Automatisch, zonder gedoe. Zoals met Harmonic vroeger. Nieuw nummer speelt af, widget zoekt songtekst, kleine hapering in het liedje en je weet dat de songtekst gevonden is en toegevoegd aan je iTunes.

Ik vind zo getlyrics, maar dat is veel te veel gedoe, want ik wil gewoonweg niets doen.

Hier wil ik gerust voor betalen.

kent er iemand een goede app? Betalend of niet? Die hij met voldoening gebruikt?

Veel dank,

Michael

Bijdrager
    KarelWillem

TuneUp

http://www.tuneupmedia.com

Aardig aan de prijs. Maar zéér uitgebreid en heel goed.

Bijdrager
    Blue helmet
    Bijdrager
    KarelWillem

Goeie tip.:D

Zo, doe je best Get Lyrical.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

“18 van 18 van 14716”? Wat betekent dat?:)

Bijdrager
    Melle

Dat Get Lyrical is echt niet wat ik wil. Ik wil minstens de genialiteit van harmonic.:-)

ik had al aangegeven in mijn post dat Get Lyrical niet echt fantastisch is. Op youtube is er trouwens dus een kerel die ook een scriptje heeft geschreven om de ‘brol’ die dat programmaatje in het begin en op het einde toevoegt automatisch verwijderd.

ik ga die TuneUp komende dagen eens testen, eens kijken wat het biedt;

Bijdrager
    Melle

ik ben trouwens heeel benieuwd wat het resulaat is van je get lyrical:

hoe lang het duurt
    en
    hoe veel hij er ongeveer vindt,

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.