5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    glittersterretjes

Teksteditor : “Zoek met Google” doet het niet meer ?

Hallo,

Ik heb al een tijdje een probleem met teksteditor. Hij wil nl. niet meer zoeken via Google.
    Normaalgezien als je een stukje tekst aanduidt en erop rechtermuisklikt en “zoek met Google” kiest, opent hij (een nieuwe tab in) Safari. Maar dat gebeurt dus niet meer sinds een tijdje ?
    Het betreft wel de Safari 3 beta, maar heeft nooit problemen gegeven ? Het is eigenlijk van de een op de andere dag gekomen.

Heeft iemand mss een idee hoe dit te repareren ?
    Is het mss een gekend probleem met bv. teksteditor zelf, of zou het toch aan de b├Ęta van Safari liggen (maar deed het al maanden zonder dit probl ? :o )
    Heb ook al eens bevoegdheden laten herstellen enz.. maakt ook geen verschil.

MacBook, MacOSX 4.10, Safari Version 3.0.3 (standaardbrowser)

Alvast bedankt !

Inactief
    Anoniem

Je kunt hetzelfde doen in veel andere programma’s (bijv Mail), kijk eens of het daar nog wel werkt.

Heb je toevallig niet een of ander tooltje geinstalleerd van de een op de andere dag?

Bijdrager
    glittersterretjes

Bedankt voor je reactie:)

Hmm, bij Mail doet de functie (Zoek met Google) het ook niet ?
    Het openen van een url in Teksteditor via rechtermuisklik doet het overigens wel, dan opent Safari deze wel.

Met zekerheid kan ik het niet zeggen of er toen net software geïnstalleerd is, weet niet meer exact welke dag het was en eerst dacht ik aan een volle cache ofzo.
    Maar normaalgezien niet nee, heb alles dat’k erop wil al geruime tijd aan boord, en buiten eens een nieuwe update van bv. Opera, of iTunes (Software update functie) enz… die zich aanbieden, komt daar eigenlijk niets meer bij. Dus van nieuwe tooltjes oid, normaalgezien niet.

Inactief
    Anoniem

Het klinkt alsof er wat bestanden in je systeem corrupt zijn. Misschien kun je de combo updater van OS X 10.4.10 eens proberen?

Bijdrager
    glittersterretjes

Ja !! Hij doet het weer na deze combo update !! Hartelijk dank !!:)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.