8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    jan367

Tekstdocument op iCloud lezen op de iPad

Sinds kort ben ik in het bezit van de iPad 32GB WiFi model 2 Retina. Alles lukt aardig, maar hoe kan ik een tekstdocumentje welke gemaakt is op de iMac met het meest eenvoudige simpele ‘Teksteditor’ en gesaved op iCloud vervolgens lezen en/of bewerken op mijn iPad. Volgens de reclame uitingen moet dat mogelijk zijn.
    Als ik op de iPad ga naar: Instellingen–>Gebruik–>iCloud–>Beheer opslag–>TextEdit verschijnt daar wel het documentje, maar wat ik ook probeer, ik kan het niet openen. Wellicht heb je daar een speciale App voor nodig, mijn vraag is dan WELKE?
    Hopelijk heeft iemand de oplossing voor mij.

Bijdrager
    mslik

Installeer pages, of documents to go of een andere tekstverwerker. Er is standaard (zover ik weet) geen app geinstalleerd die zo een document kan openen.

Zoek eens in de store op tekstverwerker. Ik persoonlijk zou lekker pages kopen, maar dat is my 2 cents.

Michiel

Bijdrager
    Betinker

Had gisteren op een ander forum dezelfde vraag. Het antwoord was dat het niet mogelijk blijkt te zijn.
    Gebruik nu iA Writer en dat werkt prima op de iPad en op de iMac.

Bijdrager
    Martjan

Ik gebruik pages op zowel ipad als macbook. en ben enorm tevreden. Neem m’n ipad mee naar school en typ daar leesverslagen etc, en thuis kan ik gewoon verder op mn macbook!

Bijdrager
    Rees

“iPad model 2 Retina”, nooit eerder van gehoord…

Inderdaad Pages gebruiken:smile:

Bijdrager
    Shmoo

Wel zo netjes om even een reactie te plaatsten als een oplossing geholpen heeft..
    http://www.macfreak.nl/forums/topic/23/434/teksteditor-voor-ipad/

Bijdrager
    Hansi2124

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Topic heeft niets van doen met de hardware van iPad. Wél met de software voor de iPad. Daarom verplaatst naar juiste subforum.[/mod]

Inactief
    Anoniem

Gewoon je tekst in “Notities” inkloppen. Dat wordt via iCloud gesynct naar al je (i)Devices.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.