6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    F e r o x

Tekst wordt niet goed weergegeven in FireFox

Ik heb een probleem met FireFox. Na een maand zonder problemen, toont hij plots sommige test slecht (vooral wanneer tags voor vet en cursief gebruikt worden in html). In plaats dat er een millimeter tussen iedere letter zit, overlappen de letters elkaar met een millimeter. Ook de tekst die ik zelf typ in een tekstvak overlapt elkaar, waardoor ik problemen heb als ik wat letters moet deleten met backspace, dat alles fout staat. Ik heb al FireFox verwijderd, en opnieuw geïnstalleerd. Ook alle profiles enzo heb ik al eens verwijderd, maar niet lijkt te helpen.

Bijdrager
    petermac

heb je het voorkeurenbestandje al eens verwijderd? gewoon spotlighten op firefox plist zo het bestandje moeten weergeven. Dit naar de prullenmand en dan prullenmand legen?

Bijdrager
    F e r o x

Ja, had ik al gedaan. Maakt geen verschil.

Bijdrager
    F e r o x

Ik heb nu Camino geïnstalleerd, en daar heb ik hetzelfde probleem. Camino gebruikt zijn eigen profiel, dus daar kan niet de fout zitten. Het is echt wel vervelend, en het is plots gekomen. Ik heb geen zin om mijn volledig Mac OS X te herinstalleren voor dit. Iemand die nog oplossingen weet?

enkele verduidelijkende screencaps:

Bijdrager
    F e r o x

Niemand die wat meer weet, hoe je FireFox volledig kunt uninstallen?

Bijdrager
    F e r o x

Heb ik al gedaan, zoals in de eerste post, maar het blijft hetzelfde. Het probleem zal ergens anders zitten …

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.