14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    jermain

Tekst in filmpje zetten

Ik heb een filmpje en ik moet er wat tekst inzetten. met welke GRATIS progamma kan ik dat doen?

Bijdrager
    KarelWillem

iMovie?

Geleverd bij elke Mac.

Bijdrager
    JoostS

Het aantal switchers is duidelijk aan het toenemen.
    :lol:

Bijdrager
    jermain

maar me .mp4 bestand kan ik er niet in zetten/slepen:S

Bijdrager
    sven-

Kun je wat meer informatie geven? Krijg je een (fout)melding? Zo ja, vermeld deze dan even.

Welke coderingen zitten er in het .mp4 bestand?

Bijdrager
    jermain

k krijg geen foutmelding er staat sleep media hiernaartoe om een nieuw project te maken maar dat gaat gewoon niet :sealed: maar ik zal wel wat fout doen

Bijdrager
    sven-

“Dat gaat gewoon niet”.

Wat bedoel je hiermee?

En als je nou kiest (in iMovie ’08 ) voor File –> Import movies –> kies daar je bestand en voeg ‘m toe aan een bibliotheek. Wat gebeurt er dan?

Bijdrager
    Gastonw

Archief > Importeer films:

Volgens mij bedoel je dat je je filmpje niet naar het project venster kan slepen. Dat kan inderdaad niet, je moet het importeren.

Bijdrager
    MacbookTo

Is het soms AVCHD? Dan binnenhalen in iMovie 08, opslaan als bijv vakantie 2008 en binnenhalen in iMovie 06 en de tekst erin zetten.

Bijdrager
    jermain

ja ik heb het dankje:D en kan iemand mij nu vertellen hoe ik wat tekst in de stukjes kan plaatsen? (Ja heb geen tijd om het zelf uit te zoeken het moet morgen klaar zijn en barst van de koppijn :sealed: )

Bijdrager
    sven-

Helemaal rechts in het midden, klik op de letter T en kies wat je wilt (dit geldt voor iMovie ’08 )

Bijdrager
    jermain
    ”sven-“

Helemaal rechts in het midden, klik op de letter T en kies wat je wilt (dit geldt voor iMovie ’08 )

ik kan er niet op klikken:sealed: heb wel een soort van filmstukje geselecteerd

Bijdrager
    MacbookTo

Helaas kan ik je niet helpen omdat ik alleen ervaring heb met iMovie 06.

Bijdrager
    MacMartino

Gebruik gewoon de help functie. daar staat ’t allemaal in…

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.