9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    J-R0eN

Tekst editor CMS

Beste mede forum gebruikers,

Ik ben bezig met het bouwen van een CMS. Voor dat CMS ben ik op zoek naar een Tekst edittor(wysiwyg) om te integreren in het CMS.

Wat is tegenwoordig een goede tekstedittor om te gebruiken? Wel vind ik het van belang dat er de mogelijkheid bij zit om plaatjes te kunnen uploaden via de tekst edittor om die zo te gebruiken bij het maken van artikelen…

Wie weet wat?

Bijdrager
    Yurgen

TinyMCE is volgens mij toch wel de meest gebruikte

Bijdrager
    J-R0eN

Ja, daar heb ik wel eens wat mee gespeeld. Ik miste alleen de optie om plaatjes up te loaden… dat ging alleen via een url ofzo…

Bijdrager
    pepijnl

FCKeditor! Die gebruik ik altijd. Heeft mogelijkheid om plaatjes te uploaden.

Bijdrager
    oegemeister

wysiwygpro…. niet gratis…. wel een goede…. Moet het gratis… dan gebruik ik vaak ook FCKeditor…

gr Sjoerd

Bijdrager
    J-R0eN

@oegemeister: ziet er goed uit!… Ook plaatjes uploaden zit er bij toch? En kan ik dit gewoon gebruiken in m’n eigen CMS? En welke versie heb ik nodig dan? zie joomla en mambo etc..

Bijdrager
    PJC

Welke bedoel je?
    Beide kun je gebruiken in je eigen CMS:wink:

wysiwygpro

WysiwygPro is available as a PHP class for developers, as a stand alone application for editing web pages and as a plugin for many third party applications including Joomla, Mambo, WordPress and CMSimple.

FCKeditor

On the server side, FCKeditor offers a complete integration pack for:

ASP.Net
    ASP
    ColdFusion
    PHP
    Java
    Active-FoxPro
    Lasso
    Perl
    Python

Bijdrager
    J-R0eN

Deze bedoelde ik: wysiwygpro

Ik wil deze hebben. Waar kan ik deze kopen? Vind die site die jij gaf niet zo betrouwbaar.
    En zit er wel zeker de mogelijkheid voor plaatje upload bij?

Bijdrager
    PJC

Deze site bedoel je? http://www.wysiwygpro.com/

Heb hem daar ook gewoon gekocht, werkt prima. Bij werkt ook plaatjes uploaden prima :wink:

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.